Min-mave forum?! Kan ikke komme ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2021

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Dit fulde navn - som i ens fulde rigtige navn!!!  What 

Jeps, mit fulde fu*king navn. Total brud på persondataloven.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2021

Emiliaa92

Det er jo blevet total lort. Kan hverken det ene eller det andet Måske de skulle have haft en anden ansat til at ordne/ændre websitet, for det er da noget værre rod

Anmeld Citér

5. april 2021

Anonym trådstarter

Emiliaa92 skriver:

Det er jo blevet total lort. Kan hverken det ene eller det andet Måske de skulle have haft en anden ansat til at ordne/ændre websitet, for det er da noget værre rod

Ja, det er det godt nok. Det er så ærgerligt. Layoutet er helt galt, og de holder på at det skal være sådan. Kan SLET ikke læse trådene, når der kun står 3 ord på hver linje og et enkelt svar fylder 10 kilometer. Det er jo vandvid. Øv altså :-( 

Anmeld Citér

6. april 2021

kamikaze

Pb18 skriver:

Jeg skrev til admin@min-mave.dk, da jeg ikke kunne logge ind. Fik ikke svar på om de slettede min profil som jeg bad om, men det har jeg bedt dem bekræfte, så det afventer jeg svar på...

Jeg har ikke kunne se navne på de sidste par indlæg jeg tjekkede, men jeg stoler simpelthen ikke på deres datasikkerhed

Har du fået din profil slettet? Jeg har slet ikke fået nogen respons. Det er godt nok nederen at nogen bare kan købe ens forumdeltagelse og fjerne muligheden for at slette konto eller anonymisere indlæg.

Anmeld Citér

6. april 2021

Pb18

kamikaze skriver:

Har du fået din profil slettet? Jeg har slet ikke fået nogen respons. Det er godt nok nederen at nogen bare kan købe ens forumdeltagelse og fjerne muligheden for at slette konto eller anonymisere indlæg.

Ja, jeg skrev til admin@min-mave.dk at jeg ikke kunne få linket til at gendanne adgangskoden til at virke, men at de skulle slette min konto og bekræfte når det var gjort. Det bekræftede de, så jeg antager at det passer. Jeg har ikke dobbelttjekket. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.