Syntes det lyder mere end helt perfekt, det i laver!
Jeg er hverken stresset eller andet, der sku ku være til hindring for at lave alt muligt, men jeg har overhovedet ik lavet noget hele dagen i går.
Jeg har været på arbejde fra i fredags, til i mandags, så jeg har ik været ret meget hjemme de 4 dage. Det betyder at begge vores piger på 8 og 12 år, har været hjemme med kæresten, hvor de har leget Junier bagedyst, også har jeg sku bedømme deres kage, når jeg kom hjem. Og ellers har de fået lov til at spille med deres veninder, over ipaden, eller set film med popcorn. Limpistolen og krea kasserne har også været i brug, fordi deres far er mega kreativ. Meget mere end jeg er faktisk!
Kæresten og den mindste var på fisketur i går og fange 7 fisk, mens den store var oppe hos en veninde. Jeg sumpede i sofaen, med min nye ynglings serie (havde planlagt at støvsuge og vaske gulv),
I morgen ska vi være sammen med en lille gruppe venner, ude på en gård, hvor vi ska være ude hele dagen, med bål, bål mad og snobrød. Ungerne forstår godt, alt det med ik at kramne løs, som de plejer. De er i vores sociale cirkel, så ik noget mixerrie osv.
Fredag ska vi se svigerfar ideres sommerhus, hvor vi ka være rigtig meget ude og gå på stranden. Har vi ik set siden sidste nedlukningen, med farfar og hans kone savner nu ungerne, så meget at vi er blevet inviteret til frokost og aftensmad. Vi ska 100 procent ned og fange efter krabber. Og måske ska vi bade i havet, hvis det er ok vejr (ik for mange bøljer)
Søndag ska vi ses med et andet hold venner og deres børn. Her ska vi også være rigtig meget ude. Vi plejer at finde en skov eller sø, og gå tur et par timer. Ungerne savner hinanden, og ka sagtens forstå at de ik ska kramme som de ellers plejer.
Planen for i dag, må starte med at jeg står op, lige om lidt og går ud og tager tøj på og spiser morgenmad. Bagefter ska jeg lige hjælpe hende på 8 med, at bage en gulerodskage og bananmuffins, for det har hun lovet mormor og moster, at lave til dem, når vi ska ses sener i dag. De ska pyntes med smørcreme og fondant, i påske style Hun overvejer at blive deltager i junierbagedysten, og er begyndt at øve sig. Hun er super dygtig. Og har det på ingen måde fra mig. Vi spiser sammen mindst 1 gang i ugen, og har gjort det hele vejen igennem.
Selv vores katte, er gået i flad ud mode
Lad nu være med at tro, at der ska ske en hel masse. Popcorn, film, højt musik og danse skørt, er fantastisk, og godt for sjælen.