Hvor sent?? Test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. marts 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nu har jeg endelig fået tid ved frisøren til både mig selv og begge mine børn. Alle 3 på forskellige tidspunkter. Jeg har booket tid til test 2 dage inden til alle frisøraftaler,nmen er det forsent?? Testen må jo maks være 72 timer gammel. Kan jeg nå at få svar på 24 timer?? De 2 gange kan jeg blive testet på arbejde og den ene gang er jeg nødt til at tage hen til et testcenter.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2021

Baby.mamma

Du kan bare få en lyn-test med 15 minutters ventetid. Er det ikke bedre og nemmere? 

Anmeld Citér

31. marts 2021

AnoMor

Omsorgsgiver skriver:

Nu har jeg endelig fået tid ved frisøren til både mig selv og begge mine børn. Alle 3 på forskellige tidspunkter. Jeg har booket tid til test 2 dage inden til alle frisøraftaler,nmen er det forsent?? Testen må jo maks være 72 timer gammel. Kan jeg nå at få svar på 24 timer?? De 2 gange kan jeg blive testet på arbejde og den ene gang er jeg nødt til at tage hen til et testcenter.

Jeg har lun oplevet 2 gange at der gik flere dage før jeg fik svar. Men det var lige i starten af corona. Efterfølgende er der max gået 16 timer fra test til svar. 
jeg skal til frisør med min søn her om 2 ugers tid. Og jeg bestiller test dagen før. 

Anmeld Citér

31. marts 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
AnoMor skriver:

Jeg har lun oplevet 2 gange at der gik flere dage før jeg fik svar. Men det var lige i starten af corona. Efterfølgende er der max gået 16 timer fra test til svar. 
jeg skal til frisør med min søn her om 2 ugers tid. Og jeg bestiller test dagen før. 

Ok, tak. Jeg tænker, at jeg holder mig på de 2 dage inden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.