D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
HapsHapsHaps skriver:
Vi overvejer herhjemme at købe en ladcykel; ikke med el, men bare en helt almindelig en som kan bruges til en tur i supermarkedet eller en søndagstur ud i naturen. Jeg er faldet for cargo kids pro plus-cykel, da prisen er god ogr inkl en masse udstyr , og den virker umiddelbart virkelig fin til vores behov. Men tænker også om det er for godt til at være sandt? Jeg er bekendt med mærket og har set dem køre rundt forskellige steder, men er der noget der har førstehåndserfaring med deres cykler?
Jeg har en cargokid premium plus (vist den der hedder premium nu) med el. I det store hele er jeg rigtig glad for den, og jeg bruger den hver dag!
Men den er smådyr i drift. Min cykel er under et år gammel og jeg har allerede fået skiftet bremseklodser på baghjulet (de var helt slidt ned efter lidt over en måned) og bremsekabler da de døde i frostvejret. Og så er jeg på kaleche nr 3 da de 2 forrige gik i stykker. De er dog skiftet på cargokids regning. De sendte også en forkert oplader med cyklen, så jeg måtte vente lidt over en uge før jeg kunne lade den op. Det var ret træls da jeg virkelig manglede den i den uge.
Bremserne skal generelt tweakes lidt med jævne mellemrum da den ellers begynder at trække til den ene side når man bremser. Det er de videoer der viser hvordan man gør på deres hjemmeside.
Jeg har også fået skiftet det ene forhjul, men det er min egen skyld da jeg kom til at køre galt.
Du får ikke mere end du betaler for i den cykel.
Men med det sagt så er jeg stadig glad for den, og jeg bruger den som sagt hver dag. Jeg har kørt knap 1500 km på under et år.
Anmeld
Citér