Tør man tro på det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Anonym trådstarter

Puha,,, jeg er ved at blive små skør i hovedet herhjemme  Tog i fredags disse tests som jeg jo med bedste overbevisning vil sige er positive...

Men jeg har simpelthen været sådan i tvivl hele weekenden,,, har jeg mon set forkert? Er stregen for utydlig? Jeg har "menstruations lignende smerter" og går hele tiden og tænker... nu får jeg min menstruation  Er der nogle af jer andre der har prøvet det??? Da jeg ringede til lægen fredag for at bestille tid til 1. lægeundersøgelse nævnte jeg mine smerter... hertil svarede sekretæren blot, at der ikke var noget der kunne gøres og at vi jo bare måtte vente og se om graviditeten gik i sig selv. Sådan en ko  Senere læste jeg så på nettet, at det faktisk er et meget almindeligt graviditets symptom.

Puha,,, syntes ikke jeg var så bekymret 1. gang  Det bliver vist 9 lange måneder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

mariamiss6

Jeg aner ikke hvordan den øverste bør se ud, men den nederste er helt sikkert positiv her fra..... Er billedet taget inden for de 10 minutter? eller rettere er testen aflæst inden for de 10 minutter....

Anmeld

25. oktober 2009

Anonym trådstarter

I den første skal der være et kryds. Den første kom allerede efter et par minutter... den anden lå lidt længere (for jeg glemte helt at kigge på den ). Billederne er måske taget et kvarter efter

Anmeld

25. oktober 2009

Joanna

De er meget flotte!!  Tillykke!

Og hvis det er anden gang, du er gravid, er smerter i underlivet noget helt almindeligt. Jeg opdagede, jeg ventede min yngste ved, at jeg havde meget ondt i livmoderen - som man jo ellers ikke kan mærke? - eller jeg kan i hvert fald ikke. Jeg fik at vide, at under vearbejder kommer der en masse små fibersprængninger i musklen, og når man bliver gravid igen og muskelfibrene bliver mere blodfyldte, så strammer det. Det er kun et tegn på, at graviditeten går sin gang og hele systemet gør klar til at være hjem for baby. 

PRØV... prøv at nyde det, det skal nok gå. 

Anmeld

25. oktober 2009

FrkT

De er uden tvivl positive, begge to.

Så STORT TILLYKKE  

Og tag så lige at afslør hvem der gemmer sig bag ano  - så vi ved hvem vi ønsker tillykke til!

Anmeld

25. oktober 2009

Bondepigen

Jeg følte osse hele tiden at jeg var ved at få menstruation i starten, men den kom ikke, så den var god nok.

Så jeg tør godt sige tillykke!!!

Anmeld

25. oktober 2009

Anonym trådstarter

Tak Joanna... det var lige de beroligende ord jeg havde brug for at høre.

Det er 2. graviditet... og ja, jeg skal love for at jeg kan mærke mit underliv Læste også at det kunne være ligament smerter... men troede squ ik man ku mærke det så tidligt

Har bestilt tid til tryghedsscanning når jeg er i uge 7... derefter bliver det nok lidt lettere at slappe af og nyde det

Anmeld

25. oktober 2009

Anonym trådstarter

Tak  Hvor er I søde  Jeg skal nok afsløre mig når vi har været til scanning... før der skal familien nemlig heller ikke have noget at vide

Anmeld

25. oktober 2009

NaFe

Jeg vil sige de begge ser meget positive ud...

så tror godt man kan sige tillykke til dig...

Anmeld

25. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

.

JOOOOO TILLYKKE MED DE TO POSITIV TESTER.

DEN ER GOD NOK.

DU ER GRAVIDDDDDD..

HIHI...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.