Afslutningsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi skal flytte og mine børn flytter derfor fra deres institution

Vi har været super glade for den og vil gerne vise vores glæde.

Jeg tænker fælleschokolade til personalestuen plus et generelt kort.

Så er hver en pædagog mine drenge har været særligt glade for og en vi selv har haft meget samarbejde med.

Nogen ideer til en lille beskeden ting ? (Jeg er selv pædagog og ved at jeg ikke bryder mig om ting der pynter(det får man meget af og selvom det vækker glæde ender det desværre i skraldespand)). Så jeg er faktisk også ude i noget chokolade og et kort, men ved ikke om det bliver for kedeligt

Og så er der vuggestuenspersonale som vi også har været særlig glade for (3 stk plus studerende).

Jeg kan ikke så godt lide at gøre forskel, men der er jo bare nogen man har haft tættere forhold til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2021

Tjuhej

For nyligt fik jeg og mine stuekollega en pose speciel kaffe hver som familien havde særligt udvalgt til os. De havde smagt sig igennem en hel masse, og mente at denne var den bedste. Sammen med den havde de lagt en pose chokolade i hver vores pose. Jeg blev enormt glad. Både for kaffen/chokoladen, men mest for tanken om at de virkelig havde tænkt over det, selv om det "bare" var en pose kaffe. De er begge hjemsendt, og synes ikke vi skulle snydes for god kaffe, nu når vi gik på arbejde hver dag, hvor de selv sad hjemme og smagte en masse spændende kaffe .

For mig er det ikke så meget gaven i sig selv, men den tanke der ligger bag. Så en lille æske chokolade med et kort med en personlig hilsen ville jeg give. Eller bare et kort, og så den fælles chokolade til p stuen. Det er i sidste ende kortet jeg selv ville blive gladest for.

Anmeld Citér

14. marts 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Ovenstående er et fint bud - eventuelt en flaske vin?

Anmeld Citér

15. marts 2021

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jeg er enig med de andre noget lækkert vin. Og chokolade.

Jeg har også fået Håndcrem det kunne man godt i den her tid

Ellers tænkt jeg sådan noget med deres navn på fx en kop til kaffepause. Blyant og kuglepen med deres navne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.