Mænd og kvinder kan sagtens være venner, uden at der er noget kæresteagtigt over det. Et bror/søsterforhold kan efter min mening ikke betegnes som kæresteagtigt.
Jeg har to mandlige venner, som betyder rigtig meget for mig. Vi ses dog langt fra så tit, som du og din ven har gjort.
Jeg kan godt forstå, at du er ked af det og føler dig tilsidesat.
Det er helt naturligt, at der bliver mindre tid til et venskab med så hyppig kontakt, når den ene får en kæreste, men jeg synes, din ven skylder dig en forklaring på, hvorfor han nærmest slet ikke er til at komme i kontakt med.
Er hans kæreste mon lidt jaloux på jeres forhold, eller accepterer hun det fuldstændigt ? (jeg ville ikke selv kunne leve med det, hvis min kæreste ikke kunne acceptere, at jeg er rigtig gode venner med mænd - det kan han heldigvis godt, men som sagt ses jeg slet ikke så hyppigt med mine venner, som du gør med din).
6 måneder ville jeg stadig betegne som et ret nyt forhold. Jeg synes, du skal fortælle ham, at du savner ham, og at du føler dig fuldstændig kørt ud på et sidespor. Men selvfølgelig også, at du forstår, at han ikke har den samme tid længere.
Anmeld
Citér