Kraftige menstruationssmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. marts 2021

Anonym trådstarter

Godmorgen søde piger, 

opslaget her, er under en helt forkert kategori, men jeg kunne ikke lige finde en bedre. Jeg tænker dog, at der herinde MÅ findes nogen, med gode råd.

Sagen er den, at jeg efter stop på minipiller tilbage i efteråret, har haft kraftigere og kraftigere gener når tante rød melder sin ankomst. Jeg blev i sommers udredt for endometriose, i forbindelse med indlæggelse og smerter midt i cyklus, så kaftige at jeg indimellem var ved at besvime - men man fandt ikke, at jeg havde dette. 

Nu ligger jeg så jer og vrider mig med min varmepude på 2. Dagen. Jeg vågnede 5.30 og kunne ikke sove længere for smerter. Jeg har så ondt at det indimellem sortner lidt for øjnene, og jeg føler jeg har feber. Jeg har kvalme og jeg kan ikke klare tanken om at skulle have noget som helst ned, ikke engang smertestillende. Jeg er simpelthen sikker på, at jeg kaster op hvis jeg prøver. Hvad gør jeg lige? Har i mon nogle gode råd?

sidste gang var jeg her på 2. Dagen på 12 timers vagt (socialpædagogisk arbejde), og det var simpelthen noget nær det sværeste jeg længe har været med til. 

Jeg håber i lidt husmoderråd til mig.

Lægens råd er ppiller, eller at få et barn - det er bare lidt som om, at de to ting ikke rigtigt hænger sammen

mvh en fortvivlet kvinde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2021

PP93

Altså jeg var også meget ramt af mens smerter før i tiden, men efter jeg har født, så er min mens ikke så slem længere. Så lægens råd med at få et barn, virkede herhjemme

Desværre har jeg ikke andre råd end smertestillende, godt med væske og en varmepude. Håber snart du er ovenpå igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.