Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
12 svar
9 synes godt om
12. marts 2021

Anonym trådstarter

Hejsa ��

Vil høre hvad i tænker om disse teste? De er taget igår morges og imorges, efter 3 min kommer en svaaaag streg og efter nogle timer bliver de tydeligere som ses på billedet ved godt de ikke er gyldige efter flere timer. Stoppede p piller i december for at kroppen kunne finde sig selv, om hentede appen flo for at holde track på cyklus som første gang var 34 dage og gik ned på 30 dage. Og ifølge flo er jeg 4 dage over og har haft kvalme de sidste par dage, er virkelig i tvivl og tror ikke rigtig på det.

På forhånd tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2021

Emiliaa92

Synes de ser lovende ud

Anmeld Citér

12. marts 2021

Baby.mamma

Du kan kun regne med den øverste, men der ser jeg også en streg. Forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

12. marts 2021

Anonym trådstarter

Tak �� må spændt vente et par dage og se. Måske det er et dumt spørgsmål men kan man teste positiv på æl test hvis man er gravid? ��

Anmeld Citér

12. marts 2021

Baby.mamma

Anonym skriver:

Tak �� må spændt vente et par dage og se. Måske det er et dumt spørgsmål men kan man teste positiv på æl test hvis man er gravid? ��

Det ved jeg faktisk ikke. Men positiv er jo = lige så tydelig som kontrolstreg eller tydligere. Men jeg ved det ikke, desværre

Anmeld Citér

12. marts 2021

PP93

Den ser positiv ud. Et forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

12. marts 2021

Emiliaa92

Anonym skriver:

Ja, det kan man vidst godt  

Anmeld Citér

12. marts 2021

PP93

Anonym skriver:

Det kan man godt. Jeg oplevede at teststregen var langt tydligere end kontrolstregen

Anmeld Citér

12. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Kan godt se en ekstra streg på det første billede. Så forsigtig tillykke herfra tag en ny test igen om 2 dage for at være sikker.

Anmeld Citér

12. marts 2021

Anonym trådstarter

Tog lige en test mere nu her da jeg kom hjem fra arbejde og der en streg efter 3 min �� bliver tydeligere og tydeligere for hver gang.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.