Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle,
Beklager for det samme spørgsmål som
mange andre. Men har virkelig svært ved at vurdere om dette er den såkaldte skyggestreg
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej alle, Beklager for det samme spørgsmål som mange andre. Men har virkelig svært ved at vurdere om dette er den såkaldte skyggestreg
Ja. Og den er desværre negativ den test. Hvornår forventer du menses?
Love Angel skriver: Ja. Og den er desværre negativ den test. Hvornår forventer du menses?
Øv en snyder først d 16/3, så har kommet til at teste meget for tidligt (fy fy)
Anonym skriver: Øv en snyder først d 16/3, så har kommet til at teste meget for tidligt (fy fy)
Ja okay. Det er alt for tidlig. Gør den tjeneste for dig selv og test først den dag du skal ha menses. Selvom jeg godt kan forstår at ens tålmodighed ikke er der rigtig når man prøver at blive gravid.
Love Angel skriver: Ja okay. Det er alt for tidlig. Gør den tjeneste for dig selv og test først den dag du skal ha menses. Selvom jeg godt kan forstår at ens tålmodighed ikke er der rigtig når man prøver at blive gravid.
Ja jeg prøver at lade vær (det er møg svært) hihi. Men tusinde tak for svar, jeg håber den bliver positiv i løbet af ugen
Anonym skriver: Ja jeg prøver at lade vær (det er møg svært) hihi. Men tusinde tak for svar, jeg håber den bliver positiv i løbet af ugen
Jeg krydser for dig. Giv en Update
hvor længe har i prøvet?
Love Angel skriver: Jeg krydser for dig. Giv en Update hvor længe har i prøvet?
Tusinde tak det er kun 2 cyklus, men er åbenbart jordens mest utålmodige menneske haha
Anonym skriver: Tusinde tak det er kun 2 cyklus, men er åbenbart jordens mest utålmodige menneske haha
Ork så er i jo lige knap begyndt.
Men jeg forstår dig godt, og vi kvinder har ikke tålmodighed når det gælder sådan noget.
Love Angel skriver: Ork så er i jo lige knap begyndt. Men jeg forstår dig godt, og vi kvinder har ikke tålmodighed når det gælder sådan noget.
Haha nej har vi ikke haha det er skrækkeligt.
jeg skal nok give en Update
Lovede lige at give en Update. Ingen mens, men stadig bare det jeg tror er en skyggestreg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128