Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2021

Naha

PP93 skriver:

Hvis jeg må give dig et godt råd, så køb en anden type test. De tests man kan købe på apoteket har en tendens til at vise falsk positiv, desværre

Prøv at teste igen en af de kommende dage på en anden test. Personligt har jeg selv gode erfaringer med Babyplan og Valmed

Det har jeg os hørt om dem fra babyplan. At de også har en tildens til at vise falsk Positiv 

Det samme med valmed, de skule have tildens til at blive positive efter tid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2021

Naha

AnoMor skriver:

Jeg er bare nysgerrig. Men hvordan kan de vise falsk positiv?  

tænker, det er jo tidlig teste, så der testes jo før forventet mens og der kan de vel sagtens være korrekt positive og få sin menstruation alligevel. Men det er jo fordi det er en bio (at graviditeten er gået til grunde) 

Det er fordi når det er tidligt test, kan man efange i bio. Altså en graviditet som går til grunde inden uge 5 

Anmeld Citér

10. marts 2021

PP93

Naha skriver:

Det har jeg os hørt om dem fra babyplan. At de også har en tildens til at vise falsk Positiv 

Det samme med valmed, de skule have tildens til at blive positive efter tid 

Har aldrig hørt skidt om babyplan, så den var ny. 

At Valmed bliver positiv efter tid brude ikke være et problem, for man skal jo tjekke dem indenfor tid for at være sikker på testresultatet.

Men man kan nok aldrig være sikker uanset hvilket mærke man vælger, dog ville jeg helt klart fravælge apotekets uanset hvad

Anmeld Citér

10. marts 2021

PP93

Naha skriver:

Det er fordi når det er tidligt test, kan man efange i bio. Altså en graviditet som går til grunde inden uge 5 

Lige præcis

Anmeld Citér

10. marts 2021

AnoMor

Naha skriver:

Ja lige præcis. Og det gør jo ikke testen til falsk positiv. Den er stadig korrekt positiv. Man gar bare opfanget en bio. Det kan jo ske på alle teste 

Anmeld Citér

11. marts 2021

PP93

Hvis der er tvivl om jeg taler sandt eller ej angående apotekets tests, så synes jeg man skal læse nogle tråde herinde, for der er flere eksempler på, at de er dårlige.. 

Anmeld Citér

11. marts 2021

xStinepigen

Taget i betragtning af, du har lavet et opslag mere med en fuldstændigt negativ test af andet mærke, vil jeg sige negativ pga. mærket på denne test ofte laver en streg. Oplevede det selv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.