Godmorgen de damer,
Jeg så udmattet og psykisk fylder testeri og tanker om, om jeg er gravid hver cyklus, simpelthen alt for meget!
Min partner og jeg er ikke engang gået rigtigt igang med projekt baby, endnu. Men efter vi havde snakken om, at sker det, så er det fantastisk, ja så har jeg nærmest kun haft mentale pauser under menstruation og ca. 12 dage frem. Herefter går jeg i fuld gang med ægløsningstest, og gerne mange gange dagligt. Hvis vi så har haft sex op til eller under ægløsning, så fortsætter jeg gudhjælpemig allerede dagen efter med BÅDE ægløsningstest OG graviditetstest i rå mængder. Jeg er så træt af at jeg ikke kan styre det!
Jeg føler mig nærmest afhængig!
Jeg har forsøgt flere gange at sige til mig selv, at NU køber jeg ikke flere test før jeg evt er gået over dagen for mens. Eller blot at NU tester du kun hver 3. Dag og KUN 1 gang!
Men ak, jeg gør det alligevel. Allerværst er, at jeg af og til med vilje vælger tests jeg VED giver mig falsk positiv over tid, bare for at se stregen. Det er pinligt, og jeg tør knap at tale med min kæreste om det, for han må jo tro at jeg er helt fra den. Det er jeg måske nok også.
Her til morgen er jeg dog lykkedes med kun at tage 1 ægløsningstest, og eftersom at den var helt blank, ja så var det åbenbart nemmere for mig at lade graviditetstesten være. Dét er jeg vildt glad for at jeg kunne. Idag kan jeg ikke teste før iaften, da jeg ikke er hjemme. Men jeg VIL ikke, jeg ved dog at jeg med stor sandsynlighed falder i, når jeg med stor sikkerhed igen idag mærker alle mulige synptomer
Så hvad gør i for at holde testmonsteret låst inde, indtil reel testdag? Hjælp! 
Anmeld
Citér