Kan der være forskel fra time til time test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2021

Anonym trådstarter

Jeg fik en svagt positiv graviditetstest til middag og ville et par timer efter lige tage en test mere, den var dog halvt så tydelig som den første. Blev lidt slået ud og tænkte at det måske ikke var noget alligevel.

Eller kan den godt blive svagere på et par timer.  Ved godt det er fjollet at teste allerede igen efter et par timer, blev bare så nysgerrig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg fik en svagt positiv graviditetstest til middag og ville et par timer efter lige tage en test mere, den var dog halvt så tydelig som den første. Blev lidt slået ud og tænkte at det måske ikke var noget alligevel.

Eller kan den godt blive svagere på et par timer.  Ved godt det er fjollet at teste allerede igen efter et par timer, blev bare så nysgerrig

Ja det er helt normalt. På de få timer kan du have indtaget en del væske som gør at urinen fortyndes og dermed vil stregen også blive svagere. 

Anmeld Citér

6. marts 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ja det er helt normalt. På de få timer kan du have indtaget en del væske som gør at urinen fortyndes og dermed vil stregen også blive svagere. 

Årh..  super det er jeg glad for at høre. Jeg må hellere holde mig i skindet med flere teste

Anmeld Citér

6. marts 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Årh..  super det er jeg glad for at høre. Jeg må hellere holde mig i skindet med flere teste

Der er ihverfald ingen grund til at teste mere hvis du har en positiv test. Det skabet mere bekymring end glæde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.