Æl test og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2021

Anonym trådstarter

Lidt mærkeligt spørgsmål. Måske lyder dette forvirrende, men jeg håber i forstår. Jeg troede, at jeg havde haft ægløsning (fordi den kommer fast samme tid, hver måned), jeg begynder nu at nærme mig mens, men havde pludselig æl-udflåd, jeg undrede mig derfor og tog en æl test, meget svag streg og dermed meget negativ. Testede ikke tideligere på måneden... 

Har læst mange forskellige steder, at mange tester positiv på æl-teste, når de er gravide, inden de kan teste positiv på g-test... Har negativ G-test, men er heller ikke nået testdag endnu. Jeg sidder derfor med spørgsmålet, er håbet ude? Er jeg 100% ikke gravid denne måned, nu hvor æl-testen ikke var positiv, eller bliver den ikke nødvendigvis positiv selvom man er gravid?.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2021

Anonym

Den bliver positiv, hvis man er langt nok henne.

Jeg har dog kun fået den kraftige streg, når jeg kunne få en svagt positiv graviditetstest.

Når man er  længere henne, bliver teststegen helt mørkebrun/sort på en ægløsningstest.

Anmeld Citér

3. marts 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den bliver positiv, hvis man er langt nok henne.

Jeg har dog kun fået den kraftige streg, når jeg kunne få en svagt positiv graviditetstest.

Når man er  længere henne, bliver teststegen helt mørkebrun/sort på en ægløsningstest.

Det er dejligt at høre, at det ikke er helt afskrevet endnu, selvom jeg dog stadig føler, at håbet er ude. Har testdag om 2 dage, negative g-test, og hvad jeg har kunne læse hos andre er deres æl-test allerede slået ud nu... Måske var det bare ikke denne måned så

Anmeld Citér

3. marts 2021

Anonym

Anonym skriver:

Det er dejligt at høre, at det ikke er helt afskrevet endnu, selvom jeg dog stadig føler, at håbet er ude. Har testdag om 2 dage, negative g-test, og hvad jeg har kunne læse hos andre er deres æl-test allerede slået ud nu... Måske var det bare ikke denne måned så

Så ville jeg nok ikke sætte håbet for højt.

Jeg kunne få svage streger på graviditetstesten  fra 3+2, og den positive ægløsningstest dukkede op et par dage senere.

Anmeld Citér

3. marts 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så ville jeg nok ikke sætte håbet for højt.

Jeg kunne få svage streger på graviditetstesten  fra 3+2, og den positive ægløsningstest dukkede op et par dage senere.

Ja, du har desværre nok ret.. Må forsøge igen næste måned����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.