Sexlegetøj- er denne god?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Haha ja. Men kan ikk lige finde det rette ord for det. Men tænker du ved hvad jeg mener

Jepper, jeg fangede den

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hjælp lige en håbløs! Hvad er sucking legetøj? Det ser ret spændende ud!! 

Ja, som den anden anno skriver

De er fantastiske. Jeg var meget skeptisk, og har altid haft lidt svært ved at få orgasmer, med mindre jeg leger med mig selv med fingrene. Kan ikke rigtig med en mand. Min klit SKAL stimuleres. 

Jeg var derfor lidt skeptisk, og fordi jeg aldrig havde prøvet "legetøj" før. Men havde fået nogle forskellige sucking-legetøj anbefalet af en veninde, og kastede mig ud i det. OG ER DU VIMMER! Garenti på orgasme. Jeg kan lige finde den slags, jeg allerede har og linke til den. Men nu havde jeg brug for at prøve noget nyt og mere stimulerende, og min veninde sagde, at den hvor man også stimuleres inden i samtidig med klit er ooommmmggg fantastisk. Men kunne ikke finde den model, hun snakkede om, men der er jo andre, som er mindst lige så gode, og nu kastede jeg mig ud i at bestille denne her Jeg kan lige smide en anmeldelse op herinde, når den er modtaget og meget snart afprøvet

Anmeld Citér

28. februar 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hjælp lige en håbløs! Hvad er sucking legetøj? Det ser ret spændende ud!! 

https://www.sinful.dk/womanizer-liberty-klitoris-stimulator

Denne har jeg i forvejen, og er MAX tilfreds. Men nu vil jeg prøve med noget indeni samtidig også, det skulle være himmelsk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.