Jeg søger de kvinder, som har lidt erfaring med HCG niveau 
Jeg fik taget blodprøve i fredags 3+5 som var på 61, og igen i dag 4+3. I dag var HCG niveauet på 710
Hvilket jeg synes lyder ret højt, da man siger at tallet cirka fordobles hver anden-tredje dag. Ifølge disse beregninger havde jeg regnet med et tal på cirka 300-400 i dag.
Synes I også det lyder højt? Jeg kan ikke lade vær med at tænke lidt over tre seneriar:
- At jeg er længere henne end jeg regner med
- Tvillinger
- Eller i værste fald GUL - har dog overhovedet ikke ondt og tænker måske også tallet er endnu højere herved?
Kan jo også være jeg bare producerer HCG hurtigt.
Er der nogle med erfaringer? 
Det er VIRKELIG ikke for at støde dig, men nu har jeg fulgt dine tråde på det seneste, hvor du har været virkelig bange og bekymret helt fra start, også selvom du testede alt for tidligt og senere fik en flot positiv test. Nu har du så fået taget en blodprøve (hvorfor?) , som viser flot stigning, men nu er du også bange for det. Normalt hcg niveau for hvor langt du er henne er mellem 40-1000, så det er helt fint. Jeg synes oprigtigt, at du skal opsøge noget professionel hjælp, og det er ment I omsorg. For du er så bange, bekymret, opsøger en stor mængde hjælp og vejledning, og du er kun 4+3. Det bliver en lang og svær graviditet, og et langt og svært forældreskab, hvis du allerede nu er SÅ bekymret, selv når det faktisk går godt. Det er ikke hensigtsmæssigt for dig selv.
Jeg er med på du har en hård sa bag dig. Men måske netop derfor bør du opsøge noget hjælp, for det fylder øjensynligt uforholdsmæssigt meget.
Anmeld
Citér