For højt hcg niveau??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2021

Skruk237

Jeg søger de kvinder, som har lidt erfaring med HCG niveau

Jeg fik taget blodprøve i fredags 3+5 som var på 61, og igen i dag 4+3. I dag var HCG niveauet på 710  Hvilket jeg synes lyder ret højt, da man siger at tallet cirka fordobles hver anden-tredje dag. Ifølge disse beregninger havde jeg regnet med et tal på cirka 300-400 i dag. 

Synes I også det lyder højt? Jeg kan ikke lade vær med at tænke lidt over tre seneriar: 

- At jeg er længere henne end jeg regner med

- Tvillinger 

- Eller i værste fald GUL - har dog overhovedet ikke ondt og tænker måske også tallet er endnu højere herved? 

Kan jo også være jeg bare producerer HCG hurtigt. 

Er der nogle med erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2021

Anonym

Du har glemt mola.

Anmeld Citér

24. februar 2021

Lymi

Jeg fik taget blodprøve i fredags 3+5 som var på 61, og igen i dag 4+3. I dag var HCG niveauet på 710  Hvilket jeg synes lyder ret højt, da man siger at tallet cirka fordobles hver anden-tredje dag. Ifølge disse beregninger havde jeg regnet med et tal på cirka 300-400 i dag. 

Synes I også det lyder højt? Jeg kan ikke lade vær med at tænke lidt over tre seneriar: 

- Tvillinger 

- Eller i værste fald GUL - har dog overhovedet ikke ondt og tænker måske også tallet er endnu højere herved? 

Det er VIRKELIG ikke for at støde dig, men nu har jeg fulgt dine tråde på det seneste, hvor du har været virkelig bange og bekymret helt fra start, også selvom du testede alt for tidligt og senere fik en flot positiv test. Nu har du så fået taget en blodprøve (hvorfor?) , som viser flot stigning, men nu er du også bange for det. Normalt hcg niveau for hvor langt du er henne er mellem 40-1000, så det er helt fint. Jeg synes oprigtigt, at du skal opsøge noget professionel hjælp, og det er ment I omsorg. For du er så bange, bekymret, opsøger en stor mængde hjælp og vejledning, og du er kun 4+3. Det bliver en lang og svær graviditet, og et langt og svært forældreskab, hvis du allerede nu er SÅ bekymret, selv når det faktisk går godt. Det er ikke hensigtsmæssigt for dig selv.

Jeg er med på du har en hård sa bag dig. Men måske netop derfor bør du opsøge noget hjælp, for det fylder øjensynligt uforholdsmæssigt meget. 

Anmeld Citér

24. februar 2021

Skruk237

Som er ?

Anmeld Citér

24. februar 2021

Skruk237

Lymi skriver:

Det er VIRKELIG ikke for at støde dig, men nu har jeg fulgt dine tråde på det seneste, hvor du har været virkelig bange og bekymret helt fra start, også selvom du testede alt for tidligt og senere fik en flot positiv test. Nu har du så fået taget en blodprøve (hvorfor?) , som viser flot stigning, men nu er du også bange for det. Normalt hcg niveau for hvor langt du er henne er mellem 40-1000, så det er helt fint. Jeg synes oprigtigt, at du skal opsøge noget professionel hjælp, og det er ment I omsorg. For du er så bange, bekymret, opsøger en stor mængde hjælp og vejledning, og du er kun 4+3. Det bliver en lang og svær graviditet, og et langt og svært forældreskab, hvis du allerede nu er SÅ bekymret, selv når det faktisk går godt. Det er ikke hensigtsmæssigt for dig selv.

Jeg er med på du har en hård sa bag dig. Men måske netop derfor bør du opsøge noget hjælp, for det fylder øjensynligt uforholdsmæssigt meget. 

Det er vel ikke så unormalt at man efter en SA vil have i baghovedet at man er bange for at det sker igen?

Anmeld Citér

24. februar 2021

Skruk237

Lymi skriver:

Jeg synes i øvrigt din besked er MEGET hård. Du kender mig ikke og kan overhovedet ikke udtale dig om hvorvidt jeg skal til psykolog eller ej. 

Jeg troede netop man kunne bruge sådan nogle debatter til at hjælpe hinanden og søge lidt vejledning hos andre som står i samme sted, så måske et lidt hårdt svar at komme med. 

Anmeld Citér

24. februar 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Skruk237 skriver:

- Tvillinger 

Hvis jeg regner fra 61 med en fordoblingstid på 2 dage, så regner jeg til 488 idag. Tager man så i betragtning at nogle danner hcg lidt hurtigere og nogle lidt langsommere, så tænker jeg at du ligger rigtig fint idag. Tillykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.