Cyklus app

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.539 visninger
22 svar
1 synes godt om
22. februar 2021

Anonym trådstarter

Ja de damer 

hvilket app har i til at holde øje med jeres cyklus? 

Gerne en der er nem. 

Og på dansk

og den kan holde styr på ægløsning og hvornår man har menses. 

Da jeg bare for sjov gerne vil vide hvordan min cyklus er.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2021

Steinetz

Anonym skriver:

Ja de damer 

hvilket app har i til at holde øje med jeres cyklus? 

Gerne en der er nem. 

Og på dansk

og den kan holde styr på ægløsning og hvornår man har menses. 

Da jeg bare for sjov gerne vil vide hvordan min cyklus er.

Jeg har bare brugt den app der hedder sundhed, som lå på min iPhone. �� Den har været utrolig nem og overskuelig. Du kan indtaste forskellige oplysninger og du kan skrive symptomer på de forskellige dage. Den kan også give dig notifikationer i forhold til hvornår ægløsning og menstruation er ventet. Den hjælper dig også med at udregne gennemsnitlig cyklus længde / menstruationslængde osv ..

Anmeld Citér

22. februar 2021

Anonym trådstarter

Steinetz skriver:

Jeg har bare brugt den app der hedder sundhed, som lå på min iPhone. �� Den har været utrolig nem og overskuelig. Du kan indtaste forskellige oplysninger og du kan skrive symptomer på de forskellige dage. Den kan også give dig notifikationer i forhold til hvornår ægløsning og menstruation er ventet. Den hjælper dig også med at udregne gennemsnitlig cyklus længde / menstruationslængde osv ..

Sundhed er det den hvor når man går og har sin mobil på sig, så tæller den hvor mange km du er gået og hvor mange skridt du har gået?

Anmeld Citér

22. februar 2021

Steinetz

Anonym skriver:

Sundhed er det den hvor når man går og har sin mobil på sig, så tæller den hvor mange km du er gået og hvor mange skridt du har gået?

Ja lige præcis. Den del bruger jeg dog ikke og mener man kan præcisere hvad man ønsker at bruge app’en til.

Anmeld Citér

22. februar 2021

Steinetz

Anonym skriver:

Man kan lave nogle favoritter derinde. Der har jeg valgt menstruationscyklus, så det altid er den der står først når jeg åbner app’en

Anmeld Citér

22. februar 2021

Anonym trådstarter

Steinetz skriver:

Ja lige præcis. Den del bruger jeg dog ikke og mener man kan præcisere hvad man ønsker at bruge app’en til.

Den app har jeg også og idag prøvet jeg med den. Men synes ikke jeg rigtig kan finde ud af den.

Anmeld Citér

22. februar 2021

Anonym trådstarter

Steinetz skriver:

Man kan lave nogle favoritter derinde. Der har jeg valgt menstruationscyklus, så det altid er den der står først når jeg åbner app’en

Kender du til appen Clover?

Anmeld Citér

22. februar 2021

Mamman

Profilbillede for Mamman

Appen clue

Anmeld Citér

22. februar 2021

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Appen clue

Kender du appen Clover?

Anmeld Citér

23. februar 2021

Lymi

Jeg bruger clue og er sindssygt glad for den du får en oversigt over dine cyklusser, gennemsnitlig cykluslængde, gennemsnitlig varighed af mens, besked hvis der er afvigelser.. (tag dig ikke af billedet af min nuv. Cykluslængde, det er fordi jeg er gravid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.