Spiral og sterilisation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2021

Anonym trådstarter

Hej piger. 
Jeg er steriliseret men blev gravid 1 år efter. Jeg fik derfor en hormonspiral efterfølgende. 
nu vil jeg gerne af med min spiral da den genere mig. MEN jeg vil jo ikke have flere børn. Så tænker om man kan blive steriliseret en gang mere? Er der nogle der har prøvet det? At en sterilisation ikke var lykkes helt og at du efterfølge blev steriliseret igen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2021

Anonym

Hvordan er du steriliseret? Med klips eller er æggelederne brændt over? 

Anmeld Citér

20. februar 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan er du steriliseret? Med klips eller er æggelederne brændt over? 

Med klips. 

Anmeld Citér

21. februar 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Med klips. 

Jeg blev med clips, men blev efterfølgende gravid, og blev derefter steriliseret med overklipning, og det har siden fungeret upåklageligt i 10 år

Anmeld Citér

21. februar 2021

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg blev med clips, men blev efterfølgende gravid, og blev derefter steriliseret med overklipning, og det har siden fungeret upåklageligt i 10 år

Fandt de ud af hvad der var sket med dine klips? Altså var begge faldet af? Hvordan foregik det med overklipning? 

Anmeld Citér

21. februar 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Fandt de ud af hvad der var sket med dine klips? Altså var begge faldet af? Hvordan foregik det med overklipning? 

Den ene var simpelthen bare væk. 

Jamen jeg var i fuld narkose, ganske som dengang de sætte clips på, så jeg opfattede ikke så meget. Havde ikke de store smerter bagefter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.