Fjernelse af galdeblæren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. februar 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hej!

Er der nogen herinde der har fået fjernet deres galdeblære?? Min kæreste skal have fjernet sin, men skal til en samtale i næste uge. Er der nogen der ved hvad samtalen går ud på?? Jeg er jo nervøs som pårørende  Vi kender endnu ikke datoen for, hvornår han skal opereres....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2021

FrkGranger

Omsorgsgiver skriver:

Hej!

Er der nogen herinde der har fået fjernet deres galdeblære?? Min kæreste skal have fjernet sin, men skal til en samtale i næste uge. Er der nogen der ved hvad samtalen går ud på?? Jeg er jo nervøs som pårørende  Vi kender endnu ikke datoen for, hvornår han skal opereres....

Jeg har fået fjernet min.. Samtalen før handlede om hvordan det tænker den kunne fjernes og efter forløbet, samt snak med narkose læge.. 

Anmeld Citér

17. februar 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
FrkGranger skriver:

Jeg har fået fjernet min.. Samtalen før handlede om hvordan det tænker den kunne fjernes og efter forløbet, samt snak med narkose læge.. 

Ok, tak for svar.

Hvordan er dit liv uden en galdeblære? Mærker du noget til det??

Anmeld Citér

17. februar 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg fik fjernet min for 20 år siden. Helt ukompliceret og ingen gener siden. 

Anmeld Citér

17. februar 2021

Anonym

Jeg fik fjerne min i 15 og da du har får svar på hvad samtale handler om vil jeg ikke skrive det igen man jeg vil genre kom med et råd hvis han har nogle spøgmålet skal han ikke står tilbage med at få Stillet dem og inden Spøgmål er dum og en andre ting jeg opleve de først dage efter som de Værste  du skal ikke værre Nervøs min tog de ud med 3 små hule og det vil de gør hvis det er mulig held og lytte til ham 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.