Plet på leveren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.457 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2021

Anonym trådstarter

Hej!

Er der nogen herinde der har prøvet eller kender nogen, som havde en plet på leveren, og som viste sig ikke at være noget alvorligt? Her tænker jeg kræft?? 

Min kæreste har fået det konstateret, og skal skannes, men jeg er SÅ BANGE!! Jeg tænker med det samme kræft!! ������ 
Han skal desuden have fjernet en galdesten i galdegangene her på tirsdag....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2021

Anonym

Er det på en anden scanning at det er blevet konstateret eller hvordan ved i der er en plet?

Er han henvist til kræftpakke eller 'bare' en scanning?

Anmeld Citér

12. februar 2021

BertaS

Profilbillede for BertaS
Anonym skriver:

Hej!

Er der nogen herinde der har prøvet eller kender nogen, som havde en plet på leveren, og som viste sig ikke at være noget alvorligt? Her tænker jeg kræft?? 

Min kæreste har fået det konstateret, og skal skannes, men jeg er SÅ BANGE!! Jeg tænker med det samme kræft!! ������ 
Han skal desuden have fjernet en galdesten i galdegangene her på tirsdag....

Kære dig. 

En plet på leveren tilfældig opdaget og uden at din kæreste ellers har symptomer på kræft sygdom kan sagtens være helt godartet. 

Hvis din kæreste ellers er relativ ung og ikke fejler noget andet alvorligt så er det mest sandsynligt ikke kræftsygdom. Men sikkerhed for hvad det er kan jeg selvfølgelig ikke sige noget om. 

Jeg håber det kan give dig lidt ro.

God weekend. 

B (læge)  

Anmeld Citér

12. februar 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er det på en anden scanning at det er blevet konstateret eller hvordan ved i der er en plet?

Er han henvist til kræftpakke eller 'bare' en scanning?

Det er blevet påvist via en MR skanning... Han skal ultralydsskannes på mandag for at finde ud af hvad det præcist er....

Anmeld Citér

12. februar 2021

Anonym trådstarter

BertaS skriver:

Kære dig. 

En plet på leveren tilfældig opdaget og uden at din kæreste ellers har symptomer på kræft sygdom kan sagtens være helt godartet. 

Hvis din kæreste ellers er relativ ung og ikke fejler noget andet alvorligt så er det mest sandsynligt ikke kræftsygdom. Men sikkerhed for hvad det er kan jeg selvfølgelig ikke sige noget om. 

Jeg håber det kan give dig lidt ro.

God weekend. 

B (læge)  

Han er helt gul i det hvide i øjnene samt i ansigtet. Han har en galdesten i galdegangen, der skal opereres ud på tirsdag. Hans levertal var høje igår, men vi fik at vide, at hans blodprøver så pænere ud idag. Og hans urin har været hel mørk, men er på vej til det mere normale igen.

Vi fik at vide af lægen, at alle mennesker har pletter på leveren hvilket jeg aldrig har hørt om før?

Han er ellers rask, og har aldrig haft problemer med galde og leveren...

Jeg er bare så bange for, at det er kræft. Vi har 2

børn

Anmeld Citér

12. februar 2021

Anonym

Ved ikke om det er med til at give dig ro i forhold til noget af det du skriver. For 8 år siden fik jeg gentagne galdestens anfald, ved et af dem blev jeg også gul i huden og i det hvide af øjnene, så i det her tilfælde vil mit gæt være at det har noget med hans galdesten at gøre. Levertallene stiger også omkring et anfald og falder igen herefter, så de ting tænker jeg ændres når han får stenen fjernet. 

vh. 

Anmeld Citér

12. februar 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved ikke om det er med til at give dig ro i forhold til noget af det du skriver. For 8 år siden fik jeg gentagne galdestens anfald, ved et af dem blev jeg også gul i huden og i det hvide af øjnene, så i det her tilfælde vil mit gæt være at det har noget med hans galdesten at gøre. Levertallene stiger også omkring et anfald og falder igen herefter, så de ting tænker jeg ændres når han får stenen fjernet. 

vh. 

Jeg er bare så bekymret for den plet de har fundet  

Jeg er helt nede over det....hvis bare vi kunne få vished om det med det samme..... Men først på mandag. Jeg græder og er bare så ked af det.... Jeg kan slet ikke være glad eller noget for børnene  Jeg tænker jo altid det værste.... 

Anmeld Citér

13. februar 2021

Anonym trådstarter

Er der slet ikke andre der kan komme med sit besyv??  Jeg er mødt grædende op på arbejde idag, fordi jeg er så bange....

Anmeld Citér

14. februar 2021

xStinepigen

Det lyder mere som betændelse i galdeblæren. I forhold til hans symptomer?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.