Opbevaring af lego

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
11 svar
3 synes godt om
7. februar 2021

Sprit25

Hej, 

Til marts skal vi igang med en renovering af ungernes værelse. Malet, nye senge osv. Den evige hurdel er opbevaring. Min datter elsker lego og har okay meget. Det er samlet og står fremme. Lige nu på toppen af en reol, men jeg savner en lidt bedre løsning. Hvad har I andre gjort 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2021

Meyer

Profilbillede for Meyer

Hvad med en glasmontre, man kan få mange forskellige og så slipper man for støv.

Anmeld Citér

7. februar 2021

Sprit25

Meyer skriver:

Hvad med en glasmontre, man kan få mange forskellige og så slipper man for støv.

Jo det var da en god mulighed

Anmeld Citér

7. februar 2021

Girafmor

Jeg har set at flere har nogle skabe med glaslåger i fra Ikea, som nok er billigere end en glasmontre (tænker jeg)

Anmeld Citér

7. februar 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Hvor gammel er din datter ?

(Jeg er bare nysgerrig, da vi pt har al Lego i en kasse blandet sammen, det tager en evighed at samle sættene, da man først skal finde alle delene, men de er stadig så små så de bygger meget frit, for ellers havde vi overvejet nogle poser til hvert sæt nemlig )

Anmeld Citér

7. februar 2021

Sprit25

Fortvivlet skriver:

Hvor gammel er din datter ?

(Jeg er bare nysgerrig, da vi pt har al Lego i en kasse blandet sammen, det tager en evighed at samle sættene, da man først skal finde alle delene, men de er stadig så små så de bygger meget frit, for ellers havde vi overvejet nogle poser til hvert sæt nemlig )

Hun er 6 bliver snart 7

Anmeld Citér

7. februar 2021

God-mor

Sprit25 skriver:

Hej, 

Til marts skal vi igang med en renovering af ungernes værelse. Malet, nye senge osv. Den evige hurdel er opbevaring. Min datter elsker lego og har okay meget. Det er samlet og står fremme. Lige nu på toppen af en reol, men jeg savner en lidt bedre løsning. Hvad har I andre gjort 

Vi har store LEGO kasser som det er opbevaret i

Anmeld Citér

7. februar 2021

God-mor

Sprit25 skriver:

Hej, 

Jeg fik ikke lige fanget at det skulle opbevares samlet Så foreslår jeg et skab med glaslåge, hvor man kan se den fine legoudstelling. 

Anmeld Citér

7. februar 2021

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Sprit25 skriver:

Hej, 

Måske Ikeas Billy reoler kunne være løsningen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. februar 2021

Astoria

Profilbillede for Astoria

Vi har billy reoler fra IKEA med glasdøre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.