Anonym skriver:
Og hvordan er det gået? (med at have barnet alene). Arbejde, weekender, samarbejde..
Ja vi gik fra hinanden da baby var 4 uger gammel.
Han har flere diagnoser, jeg måtte smide håndklædet i ringen jeg troede jeg kunne redde Ham og at vores forhold ville blive bedre af en baby. Naivt i know.
Men altså havde startede med at have 2 timer 2 gange om ugen dette var meget svært for ham at overholde, så det blev hurtigt lavet om til 2 timer 1 gang om ugen.
Så var der en masse uoverensstemmelser og forsøg på kidnapning af vores barn, han søgte forældremyndighed og bopæl da min mor blev dødeligt syg. Han mente ikke jeg kunne tage vare på et barn med en syg mor.
(Det er der jo aldrig nogen mødre der har skulle før.)
Men altså han fik et barn da vores barn var 1 år. Det barn blev tvangsfjernet da det var 8 måneder. Så da vores barn var lidt over 2,5 år stoppe alt samvær. Og dengang statsforvaltningen var del som fjernede det. Han havde været ekstrem udstabil gemmen de 2,5 år.
Jeg søgte så fornyelse af pas, det skrev han ikke under på, så jeg fik det gemmen politiet uden sammenstykke fra far. På den baggrund fik jeg via retten får at få fuld FM.
Efter 1 år, var vi i retten, eller retter jeg var i retten, for som altid dukker han ikke op. Hans plejefar havde sagt til hans advokat at han ikke ønskede nogen kontakt med hverken mig eller vores barn.
Jeg fik med det samme fyld FM over vores barn. Til sommer bliver hun 6 år. Hun ved hun har en biologisk far, men at han ikke er god til at være far, derfor har hun været heldig at få bonus far ind i sig liv.
Anmeld
Citér