Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er kun ca 3+0-3+1 idag
Øverste test fra igår og nederste fra nu
Men synes den er ret tydelig
Kan det virkelig være sandt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er kun ca 3+0-3+1 idag Øverste test fra igår og nederste fra nu Men synes den er ret tydelig Kan det virkelig være sandt
Der er vidst ingen tvivl der. Men da du har testet før udebleven mens så nøjes jeg med et forsigtigt tillykke.
AnoMor skriver: Der er vidst ingen tvivl der. Men da du har testet før udebleven mens så nøjes jeg med et forsigtigt tillykke.
Tak Tør heller ikke tro på det endnu
Er du sikker på du kun er 3+0? Jeg synes de ser meget tydelige ud, især den fra i dag. Her er til sammenligning en fra 3+4 (jeg troede jeg var længere henne). Ikke at man kan sammenligne på den måde, jeg synes bare den er meget tydelig din seneste test
Anonym skriver: Er du sikker på du kun er 3+0? Jeg synes de ser meget tydelige ud, især den fra i dag. Her er til sammenligning en fra 3+4 (jeg troede jeg var længere henne). Ikke at man kan sammenligne på den måde, jeg synes bare den er meget tydelig din seneste test
Jeg tænkte præcis det samme, men ud fra mine ælteste burde jeg kun være det. Jeg kan heller ikke forstå de er så tydelige Men nu skal de bare blive endnu tydligere de næste par dage
Som en anden skrev så er der ingen tvivl de er flot positive. Men ja jeg synes også de ser meget tydelig ud til at du kun er 3+0. Men tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128