Samvær indtil møde ved familieretshuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar 2021

Anonym trådstarter

Faren til mit barn og jeg skal flytte fra hinanden om en måned. Han har søgt om fastsættelse af samvær, da vi overhovedet ikke kan blive enige  

Når jeg læser deres behandlingstider kan jeg regne ud, at vi ikke kommer til sådan en samtale inden vi flytter hvert til sidst. Midlertidigt fastsættelse af samvær gives kun hvis samværsforældren ikke har kontakt til barnet, som jeg læser det. Altså hvis jeg som bopælsforældre var en kold skid og nægtede ham samvær med sit barn. Er det korrekt forstået?

Sådan er jeg selvfølgelig ikke, og ser det derfor ikke som en mulighed. Men vi ER virkelig drøn uenige, og det stresser mig ret meget!! Hvad hulan gør vi indtil da??

kommentarer som: I er voksne mennesker og lær og samarbejd frabedes tak. Der er en grund til at vi har bedt Familierethuset om hjælp.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2021

Anonym

Anonym skriver:

Faren til mit barn og jeg skal flytte fra hinanden om en måned. Han har søgt om fastsættelse af samvær, da vi overhovedet ikke kan blive enige  

Når jeg læser deres behandlingstider kan jeg regne ud, at vi ikke kommer til sådan en samtale inden vi flytter hvert til sidst. Midlertidigt fastsættelse af samvær gives kun hvis samværsforældren ikke har kontakt til barnet, som jeg læser det. Altså hvis jeg som bopælsforældre var en kold skid og nægtede ham samvær med sit barn. Er det korrekt forstået?

Sådan er jeg selvfølgelig ikke, og ser det derfor ikke som en mulighed. Men vi ER virkelig drøn uenige, og det stresser mig ret meget!! Hvad hulan gør vi indtil da??

kommentarer som: I er voksne mennesker og lær og samarbejd frabedes tak. Der er en grund til at vi har bedt Familierethuset om hjælp.

Hej med dig, 

Der er en gruppe på facebook med et par eksperter på området, som jeg er sikker på kan vejlede dig. Gruppen hedder "samvær og trivsel - til barnets bedste".

Held og lykke. 

Anmeld Citér

1. februar 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej med dig, 

Der er en gruppe på facebook med et par eksperter på området, som jeg er sikker på kan vejlede dig. Gruppen hedder "samvær og trivsel - til barnets bedste".

Held og lykke. 

Tusind tak

Anmeld Citér

2. februar 2021

Anonym

Hvor i består jeres forskellig ønsker? Hvad ønsker du og hvad ønsker han?

Jeg ville bestille tid til familierådgivning hos en psykolog med kendskab til børneområdet. 
I vil begge det bedste for jeres barn krydret med en egoistisk interesse i sikkert se hende, så meget som muligt  her kan det jo hjælpe med en mere objektiv og mere faglig vinkel. I kan måske her få redskaber til at håndtere forældreskabet sammen fremadrettet på en god måde. 

Held og lykke

Anmeld Citér

2. februar 2021

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hvad med at betale jer til en online session med en psykolog/terapeut, måske det kan løsne op for noget så det kan glide indtil i kommer til hos familieretshuset.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.