Vil du hjælpe mig lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar 2021

Anonym trådstarter

Jeg har sagt til min kæreste/faren til vores tre børn at det er slut. Han bliver ved med at manipulere mig føler jeg, til at blive. Han vil ikke flytte. Jeg ejer lejligheden, så jeg kan ikke bare flytte. 
Det er mig der har skrevet opslag om vores parforhold før. 
det er hårdt fordi han ikke vil flytte men siger han ikke flytter og manipulere med min hjerne føler jeg

vi skændes hver dag hele tiden. Dog ikke denne lørdag og søndag. 
vores børn er så mærket af vores skænderier. 
Jeg bliver så møg vred, ked, sur, gal, frustreret, jeg kan næsten ikke rumme mit liv mere. 
Jeg er varebiler glad

hvad skal jeg gøre ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Ring til politiet og hør, om de kan gøre noget 

Anmeld Citér

1. februar 2021

Astoria

Profilbillede for Astoria

Prøv at kontakte fogedretten. Dernæst så ville jeg næsten se om der ikke var mulighed for at børnene var hos bedsteforældre eller lignende indtil han er fraflyttet. Det kan ikke være sundt for dem at se. 

Anmeld Citér

2. februar 2021

Sandratoft

1. Jeg har sagt til min kæreste/faren til vores tre børn at det er slut. Han bliver ved med at manipulere mig føler jeg, til at blive. Han vil ikke flytte. Jeg ejer lejligheden, så jeg kan ikke bare flytte. 
    det er hårdt fordi han ikke vil flytte men siger han ikke flytter og manipulere med min hjerne føler jeg

Jeg bliver så møg vred, ked, sur, gal, frustreret, jeg kan næsten ikke rumme mit liv mere. 
    Jeg er varebiler glad

hvad skal jeg gøre ? 

Kontakt fogedretten

Anmeld Citér

2. februar 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har sagt til min kæreste/faren til vores tre børn at det er slut. Han bliver ved med at manipulere mig føler jeg, til at blive. Han vil ikke flytte. Jeg ejer lejligheden, så jeg kan ikke bare flytte. 

Jeg er varebiler glad

hvad skal jeg gøre ? 

Skift låsen en dag han er ude og ring til politiet. 

Anmeld Citér

2. februar 2021

Baby.mamma

Jeg er ked af, at du er i den situation. Vi kan selvfølgelig kun komme med gode råd.

Men jeg synes, at du hurtigst muligt, og når børnene er passet/ikke hjemme på anden vis, og han heller ikke er hjemme, skal få låsen skiftet og ringe med politiet og forklare dem situationen.

1. Du vil/er ikke sammen med ham mere

2. Det er din lejlighed

3. Han vil ikke frivilligt gå

4. Det er SÅ skadeligt for børnene, og jeg ved, du ikke ønsker det for dem, og at det måske er meget grænseoverskridende, at måtte ringe efter hjælp, men jeg ser ikke, at han/I får ham smidt ud på anden måde. Ikke som du beskriver ham.

Jeg håber VIRKELIG, at du samler mod og kræfter til at gøre den sidste "lille" indsats, for at få ham ud, så du og børnene kan starte på en frisk- alene.

Det fortjener I, og du vil formentlig tænke, at du skulle have gjort noget langt tidligere. 

DU KAN GODT! Jeg tror på dig, og I fortjener det!! 

Giv gerne en update, hvis du skulle have lyst og kræfter til det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.