Hvor kan jeg klage hen over nabo i boligforening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2021

Anonym trådstarter

Jeg bor i eget hus men omme bag vores have ligger der en klynge rækkehuse ejet af en boligforening. I disse huse bor der primært ældre og mennesker med psykiske lidelser.

Der bor en ung mand i det ene hus som efterhånden genere min familie og jeg ret så meget. 

Det startede I sommers med slåskampe og daglig råben af andre naboer omme på deres p plads. Så begyndte han og hans venner at have scootere holdende, og jeg tror at de bare sidder på dem og gasser op og ned. Det larmer sindssygt meget. Og de sidste par måneder er det tiltagende. Vi bliver seriøst vækket kl 01. Om natten af scooter larm og ham og hans fulde venner som står og råber af hinanden udenfor. 

Når vi går forbi, hvilket er sjældent efterhånden fordi vi er utrygge, får jeg klamme tilsagn om min krop med på vejen, imens min pige er med.. 

Her til aften er der igen ballade derovre kan vi høre.

Jeg ved, fordi jeg har overhørt det ude i min have igennem det sidste halve år, at de ældre der bor deromme også er utrygge og bange for at gøre denne person vred, da han jo bare går løs på dem... 

Hvad kan man egentlig gøre? Kan vi gøre noget overhovedet? Udover at ringe til politiet hvis vi observere slåskampe osv..

Kan man mon klage til boligforeningen, selvom man ikke bor der?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vil helt klart mener, at du ka klage til boligselskabet. Og måske gør det anonymt, så i ik blir udsat for mere chikane. 

Og meld det også gerne til politiet, så der ka blive oprettet en sag, på det, der forgår! Vh Stine 

Anmeld Citér

28. januar 2021

Mamman

Profilbillede for Mamman

Meld det til biligselskabet og måske kommunen. Tænker at han må have en sagsbehandler der snakker med ham engang imellem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.