Hjælp til tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
8 svar
1 synes godt om
23. januar 2021

Mimi88

Hej alle

Jeg er så forvirret over tests.

Vi har fået 3. forsøg på IUI og har først testdag/mens dag på onsdag. 
Så jeg ved godt, at jeg tester alt for tidligt Er 3+3 i dag.

Jeg har brugt 3 RFSU tests nu. I går morges tog jeg én, hvor jeg kun ventede 2 min og følte mig så fjollet...gik fra den og kiggede så igen efter lidt tid. Der var en svag lyserød streg. Jeg ved ikke, om den er kommet indenfor tid. Der står “aflæs ikke efter 30 min” på pakken...så jeg tog en til til aften og efter 7 min kom en svag streg igen. Ikke grå men lyserød.

Her til morgen prøvede jeg igen. Dog var jeg oppe og tisse kl 5 og tog test kl 9. Stregen er meeeget utydelig, kan se det svagt på billedet.

Har jeg fanget en bio?? 
Kan den være tydeligere aften? Kan det svinge?

Jeg ved godt, at man som udgangspunkt altid skal aflæse indenfor 5 min, men tænker, at inden de 30 min kunne en meget tidlig test måske godt vise lidt efter 7 min

De tre tests er vedhæftede. Fra venstre er den første i går, så aften i går og så i morges. Skal siges, at den i midten blev mere tydeligere i dag efter at have ligget i nat. Men den er klart lyserød, ikke skygge.
Og jeg ved godt...at jeg bare...skal...vente....��

Men måske nogen har erfaringer?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2021

Mimi88

Hej alle

Jeg har brugt 3 RFSU tests nu. I går morges tog jeg én, hvor jeg kun ventede 2 min og følte mig så fjollet...gik fra den og kiggede så igen efter lidt tid. Der var en svag lyserød streg. Jeg ved ikke, om den er kommet indenfor tid. Der står “aflæs ikke efter 30 min” på pakken...så jeg tog en til til aften og efter 7 min kom en svag streg igen. Ikke grå men lyserød.

Her til morgen prøvede jeg igen. Dog var jeg oppe og tisse kl 5 og tog test kl 9. Stregen er meeeget utydelig, kan se det svagt på billedet.

Har jeg fanget en bio?? 

Jeg ved godt, at man som udgangspunkt altid skal aflæse indenfor 5 min, men tænker, at inden de 30 min kunne en meget tidlig test måske godt vise lidt efter 7 min

De tre tests er vedhæftede. Fra venstre er den første i går, så aften i går og så i morges. Skal siges, at den i midten blev mere tydeligere i dag efter at have ligget i nat. Men den er klart lyserød, ikke skygge.

Og nu har jeg taget to andre tests, så 3 forskellige mærker inkl en babyplan (ikke tidlig test), de har begge en meeeget svag streg indenfor 10 min ����

Anmeld Citér

23. januar 2021

Sasja94

Jeg har selv testet, meget svagt positiv. Mere svagt end det resultat du har 

Jeg har brugt valmed tests, og de er mere følsomme, havde en tydelig positiv test til morgen. Hvilket test mærke bruger du? 

Anmeld Citér

23. januar 2021

Mimi88

Sasja94 skriver:

Jeg har selv testet, meget svagt positiv. Mere svagt end det resultat du har 

Jeg har brugt valmed tests, og de er mere følsomme, havde en tydelig positiv test til morgen. Hvilket test mærke bruger du? 

Krydser fingre for dig �� Med Valmed kigger jeg aldrig efter tid, for det er den eneste test, der næsten altid giver en streg efter tid, synes jeg

Jeg har brugt RFSU tidlig test, Abblo tidlig test og Babyplan alm test.

Anmeld Citér

23. januar 2021

ønskebørn74

Mimi88 skriver:

Hej alle

Har jeg fanget en bio?? 

Har du fået ægløsnings sprøjte i din behandling?

Anmeld Citér

23. januar 2021

Mimi88

Har du fået ægløsnings sprøjte i din behandling?

Ja det har jeg, så jeg er også ret opmærksom på, at det godt kan være den. Går faktisk ud fra, at det er det...Det er 12 dage siden. Jeg har de sidste to gange ikke kunne måle det på det her tidspunkt. Man læser jo om mange, der siger, at de kan måle det op til 14 dage efter. Men forstår nok ikke, hvordan man kan være sikker på, at det ikke er en bio? Der står 10 dage i indlægssedlen...

På nuværende tidspunkt ville jeg være “glad” for en bio også. Bare en lille indikator på, at der sker NOGET

Anmeld Citér

24. januar 2021

Sasja94

Mimi88 skriver:

Krydser fingre for dig �� Med Valmed kigger jeg aldrig efter tid, for det er den eneste test, der næsten altid giver en streg efter tid, synes jeg

Jeg har brugt RFSU tidlig test, Abblo tidlig test og Babyplan alm test.

Tak, og i lige måde 

Den var heldigvis god nok. Alle tests var positive. 

Har du testet igen? 

Anmeld Citér

24. januar 2021

Sally92

Jeg testede selv positiv i sidste uge med test fra valmed, clearblue og babyplan. Jeg har dog hørt flere være utilfredse med rfsu's teste. På mine teste er det helt klar dem fra valmed der viser stregen tydeligst  

krydser for dig! 

Anmeld Citér

25. januar 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg har kun erfaringer med testene fra Føtex.  

Tilgengæld har jeg læst flere herinde der få en streg efter tid med valmed. 

Har du testet igen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.