Forvirring omkring blødning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2021

Skruk237

Hej

Jeg havde ægløsning d 8/1 og har siden da haft ændring og ømhed i brystvorterne, kvalme af og til og meget oppustet mave. Har testet for graviditet men testene er negative. 
I tirsdags kom der lidt brunt blod på papiret da jeg tørte mig, så jeg tænkte at nu kom min menstruation nok. Jeg har lidt mens smerter men jeg bløder ikke frisk blod og der kommer intet blod i bindet. Der er fortsat kun lidt brunt blod når jeg tørrer mig og nu kører vi på tredje dag?? Samtidig har jeg stadig kvalme og har flere gange i dag bemærket at jeg fik kvalme af lugte som jeg ikke plejer at få kvalme af.. Hvad tænker I piger? Hjælp please, da jeg er meget forvirret over det hele.. Det skal lige siges at jeg havde en SA tilbage i oktober, hvorefter jeg blødte i 9 uger. Jeg fik derfor først min første rigtige mens 22/12 og så som sagt ægløsning d 8/1. Og nu det her?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Skruk237 skriver:

Hej

Jeg havde ægløsning d 8/1 og har siden da haft ændring og ømhed i brystvorterne, kvalme af og til og meget oppustet mave. Har testet for graviditet men testene er negative. 
I tirsdags kom der lidt brunt blod på papiret da jeg tørte mig, så jeg tænkte at nu kom min menstruation nok. Jeg har lidt mens smerter men jeg bløder ikke frisk blod og der kommer intet blod i bindet. Der er fortsat kun lidt brunt blod når jeg tørrer mig og nu kører vi på tredje dag?? Samtidig har jeg stadig kvalme og har flere gange i dag bemærket at jeg fik kvalme af lugte som jeg ikke plejer at få kvalme af.. Hvad tænker I piger? Hjælp please, da jeg er meget forvirret over det hele.. Det skal lige siges at jeg havde en SA tilbage i oktober, hvorefter jeg blødte i 9 uger. Jeg fik derfor først min første rigtige mens 22/12 og så som sagt ægløsning d 8/1. Og nu det her?? 

Hvornår forventer du menses?

Anmeld Citér

21. januar 2021

Skruk237

Det ved jeg ikke præcis, fordi min cyklus er ændret efter min SA i oktober måned. Normalt har min cyklus altid været 26-28 dage men i dag er jeg på dag 31.

Anmeld Citér

22. januar 2021

Anonym

Jeg tror, at det er psykisk, så tror, at du får mens lige om lidt.

Anmeld Citér

22. januar 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg er enig med ovenstående. Da det kan godt være psykisk der spilder ind. Hvornår Har du prøvet at tag en test?

Anmeld Citér

22. januar 2021

Kir

Hm, mærkeligt... Jeg har prøvet at min mens var som du beskriver, men der var jeg på p-piller... Tænkte først om det er din krop der ikke helt er tilbage efter SA, men så havde du jo ikke fået ægløsning �� tror jeg ville teste igen om nogle dage, og hvis den fortsat er negativ så må man vel gå ud fra det var din mens 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.