hej alle sammen jeg er tilbage..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

moniquesmor

hej alle sammen..!

har i glemt mig..? når men jeg er tilbage igen.. jubii

jeg er tilbage igen efter rigtigt lang tid og jaah hvad har jeg lavet og hvad er der sket i korte træk..

jeg har haft en mindre dep.. hvad single i 1år taget 8kg på. stats amtet op til flere gange.. overfald af eksen. holdt hvors fælles datter tilbage advokater. flytninger frem og tilbage. og eksen nye dame vil ikke have vi snakker sammen og hun synes det er for dårligt af monique betyder mere for ham ind hendes børn.. og det sidste nye jeg er blivet anmeldt til kommun for af have smedre et glas i hovede på min datter og forsøgt og kvægle hende med en pude.. men jaah kommun skal jo komme men har hvad til møde 2 gange nu og hun tro ikke helt på det.. så jaah nu laver vi bare en pagraf 50 for min ejen skyld..

men på trods af alt det er jeg tilbage stræker ind nogensin og tro på der også er en mand til mig som vil elske mig for den jeg er..

håber i alle har haft det rigtigt godt..

mange knus michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Første velkommen tilbage også HOLD DA OP VILDT..

der er sket en del så...Håber du har det ok efter alt det.

Pagraf 50 har jeg også fået lave.Det er ikke så slemt igen.Så læmgen man er ærlig + står fast hved det man tro på og de ikke har nået på en...

Håber det går dig godt med den...

Ja og mega held og lykke..

Mvh Henriette

Anmeld

25. oktober 2009

Leneur

Nej du er ikke glemt men træls at der er så meget ballade med din X. Håber du er ved godt mod igen?

Hvad er en paragraf 50? Er bare lidt nysgerrig.... ;-)

Anmeld

25. oktober 2009

A.

velkommen tilbage,håber at du har det bedre nu..knus

Anmeld

25. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Leneur skriver:

Nej du er ikke glemt men træls at der er så meget ballade med din X. Håber du er ved godt mod igen?

Hvad er en paragraf 50? Er bare lidt nysgerrig.... ;-)

kort fortalt er paragraf 50 om man er egen som mor i af have sit barn boede med eller unde en hjemme hos os/støtte person..

udover det:

er en paragraf 50-undersøgelse?

Når det antages, at et barn eller en ung har brug for særlig støtte, er den kommunale myndighed forpligtet til at undersøge barnets forhold nærmere. Hensigten er at skaffe et grundlag for at vurdere, om et barn og familie har behov for en social indsats, der kan afhjælpe problemerne og medvirke til at skabe sammenhæng og kontinuitet i barnets liv. En paragraf 50-undersøgelse er således fundamentet for den sociale indsats. Med anbringelsesreformen stilles der nye krav til undersøgelsens kvalitative udformning. Paragraf 50-undersøgelsen skal ikke alene fokusere på problemer, men samtidig afdække ressourcer og handlemuligheder hos barnet eller den unge og familie og netværk, der kan bidrage til at overvinde problemerne.

Mvh Henriette

Anmeld

25. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Henriette.S.J. skriver:

Første velkommen tilbage også HOLD DA OP VILDT..

der er sket en del så...Håber du har det ok efter alt det.

Pagraf 50 har jeg også fået lave.Det er ikke så slemt igen.Så læmgen man er ærlig + står fast hved det man tro på og de ikke har nået på en...

Håber det går dig godt med den...

Ja og mega held og lykke..

Mvh Henriette

p,s + en paragraf 37a ..

Mvh Henriette som slutte alt det med kommune i janb 2009 pyhaaaa efter ca 2 års H....

Anmeld

25. oktober 2009

Becks

moniquesmor skriver:

hej alle sammen..!

har i glemt mig..? når men jeg er tilbage igen.. jubii

jeg er tilbage igen efter rigtigt lang tid og jaah hvad har jeg lavet og hvad er der sket i korte træk..

jeg har haft en mindre dep.. hvad single i 1år taget 8kg på. stats amtet op til flere gange.. overfald af eksen. holdt hvors fælles datter tilbage advokater. flytninger frem og tilbage. og eksen nye dame vil ikke have vi snakker sammen og hun synes det er for dårligt af monique betyder mere for ham ind hendes børn.. og det sidste nye jeg er blivet anmeldt til kommun for af have smedre et glas i hovede på min datter og forsøgt og kvægle hende med en pude.. men jaah kommun skal jo komme men har hvad til møde 2 gange nu og hun tro ikke helt på det.. så jaah nu laver vi bare en pagraf 50 for min ejen skyld..

men på trods af alt det er jeg tilbage stræker ind nogensin og tro på der også er en mand til mig som vil elske mig for den jeg er..

håber i alle har haft det rigtigt godt..

mange knus michelle

Du er bestemt ikke glemt soede, men savnet..

haaber du kan finde ud af siden, den er jo lavet lidt om siden sidst hihi..

Det lyder til det har vaeret rigtig haardt det du har vaeret igennem, men dejligt og hoere du er ved godt mod..

Knus Tutter (Tidligere Beck)

Anmeld

25. oktober 2009

Leneur

Henriette.S.J. skriver:

kort fortalt er paragraf 50 om man er egen som mor i af have sit barn boede med eller unde en hjemme hos os/støtte person..

udover det:

er en paragraf 50-undersøgelse?

Når det antages, at et barn eller en ung har brug for særlig støtte, er den kommunale myndighed forpligtet til at undersøge barnets forhold nærmere. Hensigten er at skaffe et grundlag for at vurdere, om et barn og familie har behov for en social indsats, der kan afhjælpe problemerne og medvirke til at skabe sammenhæng og kontinuitet i barnets liv. En paragraf 50-undersøgelse er således fundamentet for den sociale indsats. Med anbringelsesreformen stilles der nye krav til undersøgelsens kvalitative udformning. Paragraf 50-undersøgelsen skal ikke alene fokusere på problemer, men samtidig afdække ressourcer og handlemuligheder hos barnet eller den unge og familie og netværk, der kan bidrage til at overvinde problemerne.

Mvh Henriette

Okay og tak for svar.

Anmeld

26. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Leneur skriver:

Okay og tak for svar.

Så lidt....

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.