Prøver at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2021

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg er ny på siden, og står i en uheldig situation, hvor jeg ikke aner hvad jeg skal stille op. 

Min kæreste var mig utro, hvortil jeg blev såret, han svarede han “fortjente” jeg gjorde det samme. 
Kom i kontakt med en gammel kammerat, det ene tog det andet, og det var ikke planlagt vi skulle have sex. (Men det skete) dog med prævention, alligevel frygter jeg at være blevet gravid. (Da min kæreste og jeg prøver) 

Hvad er chancerne for kondomet kan være gledet op, eller han kan havde haft sæd på fingrene, som jeg kan være blevet gravid af? 

Mvh. Mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2021

Oddi

Profilbillede for Oddi

Chancen er lille, men den er der. Ingen prævention er jo 100% sikkert. Hvor stor risikoen er er svært at sige, afhænger af mange ting, fx tidspunktet i din cyklus, om kondomet var taget korrekt på etc. 

Sandsynlighed for at du er gravid er ikke stor, men den er der. 

Mit råd herfra er dog at arbejde på jeres parforhold og forsøge at få opbygget en tillid og et respektfuldt forhold før I bringer et barn ind i midten af det. 

Anmeld Citér

14. januar 2021

MEF

Kondomer er jo 99% sikre. Så risikoen for en graviditet er 1%. 
Men helt ærligt. Tror du ikke du skulle tage at fortælle din kæreste det? I er i gang med at lave et barn sammen, men ingen af jer er tydeligvis klar til at hengive jer til et liv sammen. Et barn binder jer sammen resten af jeres liv! Men ingen af jer kan holde bukserne på. 
Jeg ville fortælle ham om din utroskab og sætte baby projektet på pause til i er sikre på at i vil hinanden. 
Held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.