Hjælp til budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. januar 2021

SOGA

Så er beslutningen taget. Vi skal hver til sit, og bor pt under samme tag da ingen af os har råd til at sidde i boligen alene.

Vi leder med lys og lygte efter hver vores lejebolig. I den forbindelse har jeg et par spørgsmål.

Boligstøtteberegner:

Hvor præcis vurdere I at den er, når man logger ind med nemid og indtaster de resterende oplysninger? Det er sådan rimeligt væsentligt at den ikke afviger for meget, inden man siger ja til den pågældende bolig.

Rådighedsbeløb:

Hvor stort er jeres rådighedsbeløb når alt (inkl. mad) er betalt? Altså hvor mange penge om måneden bruger I på tøj og diverse til 1 barn? (Min datter er 16 mdr.)

På forhånd, tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2021

Helloo

SOGA skriver:

Så er beslutningen taget. Vi skal hver til sit, og bor pt under samme tag da ingen af os har råd til at sidde i boligen alene.

Vi leder med lys og lygte efter hver vores lejebolig. I den forbindelse har jeg et par spørgsmål.

Boligstøtteberegner:

Hvor præcis vurdere I at den er, når man logger ind med nemid og indtaster de resterende oplysninger? Det er sådan rimeligt væsentligt at den ikke afviger for meget, inden man siger ja til den pågældende bolig.

Rådighedsbeløb:

Hvor stort er jeres rådighedsbeløb når alt (inkl. mad) er betalt? Altså hvor mange penge om måneden bruger I på tøj og diverse til 1 barn? (Min datter er 16 mdr.)

På forhånd, tak 

Jeg fik afvide af udbetaling DK at den max svinger med et par 100 hvis man har indtastet korrekt. 

Som mor til 4 bruger jeg i gennemsnit 800 på tøj til dem. (Jeg køber ofte brugt. Dog er sko altid nye) 

Jeg vil ikke dele mit rådighedsbeløb når jeg ikke kan være Ano. 

Men vil en voksen og et barn ville jeg nok sige 3000 hvis det er uden mad  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.