Jeg ved ikk rigtig hvad jeg vil med det her opslag. Om jeg søger svar, råd, eller bare skal ud med det.
men gennem de sidste mange måneder er jeg blevet mere og mere grådlabil. Der skal næsten ingenting til gør jeg begynder at græde.
Der er ingen samme hæng i hvad det er. Det kan være alt fra kærlighedsfilm (som man så ofte tuder over) til Disneys Frost eller Aladdin.
idag læste jeg godnat historie for min dreng. Vi læste en der hedder Simba i prinseskole. Og selv den begyndte jeg pludselig at få en kæmpe klump i halsen og skulle virkelig kontrollerer stemmen for ikke at knække midt over.
her til aften sidder jeg og ser badehotellet og f**dme om jeg ikke begynder at tude i den også lige pludselig.
jeg har aldrig haft svært ved at græde. Men virkelig heller aldrig haft så nemt ved det. Det begynder virkelig og undre mig meget.
jeg går ikke og har det dårligt psykisk umiddelbart. Lidt træt af alt det her corona og det at føle mig indespærret fordi man ikke kan se dem man vil, tage i byen osv. men synes ikk det er noget der fylder mine tanker.
jeg sover heller ikke rigtig om natten. Hvis jeg sover før kl 2 så vågner næsten en gang i timen hele natten gennem indtil vi står op ved 8-8:30 tiden. (Sønnen har et godt sovehjerte). Når han er hjemme hos sin far så kan jeg snildt sidde vågen til 5-6 stykker om morgenen og alligevel vågner jeg et par timer efter og kan ikk sove mere selvom jeg er træt
jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg pludselig er blevet så grådlabil. Skal jeg være bekymret ?
Anmeld
Citér