Svært at bevare håbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2020

Ønskebarnto

Hejsa, jeg føler mig virkelig langt nede i forhold til projekt baby nr 2, det er ikke længere sjovt eller hyggeligt.. Vi fik vores datter ret let for snart 4 år siden. Da vi så besluttede at prøve på nr 2 blev jeg gravid i første hug, desværre var baby syg og jeg skulle have en kirurgisk abort i uge 13.. Derefter oplevede vi i februar og juli to spontane aborter i uge 5, og finder så ud af at mit progesteron niveau er lidt for lavt, så da jeg bliver gravid igen i oktober bliver jeg sat på crinone hvilket får baby til at blive, men ved en scanning i uge 9 viser det at baby er gået til ved 8+5 - så endnu en kirurgisk abort, og nu sidder vi her med meget lidt håb for en fremtidig graviditet... Vores datter bliver ældre og ældre og jeg ved ikke hvornår en levedygtig graviditet bliver en realitet for os.. Alle omkring os bliver gravide og føder deres dejlige babyer, og vores fejler hele tiden.. Vi er ikke overvægtige, vi er relativt unge og der burde være fin grobund for en levedygtig graviditet, men hvorfor går det mon galt hele tiden?? Jeg er så ked af det nu, og slået helt ud af kurs for jeg troede virkelig den var der denne gang... Øv hvor føles det hele bare uretfærdigt lige nu....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Ønskebarnto skriver:

Hejsa, jeg føler mig virkelig langt nede i forhold til projekt baby nr 2, det er ikke længere sjovt eller hyggeligt.. Vi fik vores datter ret let for snart 4 år siden. Da vi så besluttede at prøve på nr 2 blev jeg gravid i første hug, desværre var baby syg og jeg skulle have en kirurgisk abort i uge 13.. Derefter oplevede vi i februar og juli to spontane aborter i uge 5, og finder så ud af at mit progesteron niveau er lidt for lavt, så da jeg bliver gravid igen i oktober bliver jeg sat på crinone hvilket får baby til at blive, men ved en scanning i uge 9 viser det at baby er gået til ved 8+5 - så endnu en kirurgisk abort, og nu sidder vi her med meget lidt håb for en fremtidig graviditet... Vores datter bliver ældre og ældre og jeg ved ikke hvornår en levedygtig graviditet bliver en realitet for os.. Alle omkring os bliver gravide og føder deres dejlige babyer, og vores fejler hele tiden.. Vi er ikke overvægtige, vi er relativt unge og der burde være fin grobund for en levedygtig graviditet, men hvorfor går det mon galt hele tiden?? Jeg er så ked af det nu, og slået helt ud af kurs for jeg troede virkelig den var der denne gang... Øv hvor føles det hele bare uretfærdigt lige nu....

For det første vil jeg lige sige at, det er forståeligt du er lidt nedtrykt over det. 

Dernæst hmm problemet her er ikke at du slet ikke kan blive gravid, men du aborterer nogle gange. 

Når du siger relativt unge mener du ca 30 år eller  tæt på 40 år? 

Du behøver ikke at svare på det med alderen hvis ikke du har lyst. 

Anmeld Citér

1. januar 2021

Ønskebarnto

Vi er 25 år. Nej jeg kan godt blive gravid, men kan ikke regne ud hvad der går galt derfra...

Anmeld Citér

1. januar 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Ønskebarnto skriver:

Vi er 25 år. Nej jeg kan godt blive gravid, men kan ikke regne ud hvad der går galt derfra...

Nårh ja okay, det jo ingen alder. 

I har ikke spurgt/fik at vide hvad det kan skyldes? når nu i fik jeres datter i første hug og i er kun 25 år.

eller mon det sker fordi, af naturen side som sortere det fra som måske er ikke levedygtigt alligvelet.

Anmeld Citér

10. januar 2021

Ønskebarnto

Jo, men de kan ikke svare på det.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.