Hejsa, jeg føler mig virkelig langt nede i forhold til projekt baby nr 2, det er ikke længere sjovt eller hyggeligt.. Vi fik vores datter ret let for snart 4 år siden. Da vi så besluttede at prøve på nr 2 blev jeg gravid i første hug, desværre var baby syg og jeg skulle have en kirurgisk abort i uge 13.. Derefter oplevede vi i februar og juli to spontane aborter i uge 5, og finder så ud af at mit progesteron niveau er lidt for lavt, så da jeg bliver gravid igen i oktober bliver jeg sat på crinone hvilket får baby til at blive, men ved en scanning i uge 9 viser det at baby er gået til ved 8+5 - så endnu en kirurgisk abort, og nu sidder vi her med meget lidt håb for en fremtidig graviditet... Vores datter bliver ældre og ældre og jeg ved ikke hvornår en levedygtig graviditet bliver en realitet for os.. Alle omkring os bliver gravide og føder deres dejlige babyer, og vores fejler hele tiden.. Vi er ikke overvægtige, vi er relativt unge og der burde være fin grobund for en levedygtig graviditet, men hvorfor går det mon galt hele tiden??
Jeg er så ked af det nu, og slået helt ud af kurs for jeg troede virkelig den var der denne gang... Øv hvor føles det hele bare uretfærdigt lige nu....
Anmeld
Citér