Har du planlagt hvordan nyheden skal fortælles?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Joanna

Jeg elsker at høre hyggelige og sjove historier om, hvordan nyheden er overbragt... har du overvejet hvornår og hvordan manden - og familien skal have besked?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Nymor

Kære Joanna

Ja, vi har! Det var faktisk min kærestes idé - han er slet ikke så dum endda  ;o)

Dagen efter, at vi har været til NF-scanning, holder vi min fødselsdag, og det er der, vi vil fortælle det. Vi har været så heldige, at hele den nærmeste familie kan komme, så vi får det fortalt til dem alle samtidig  ;o)

Ideen er så, at vi skal have forstørret et af scanningsbillederne og evt. lavet det i en anden farve og så klippet det ud i mindre stykker.

Når så familien er vel ankommet og jeg har fået ALLE mine gaver (;o) ), vi har spist osv., så skal min kæreste sige noget ala at han har en ekstra gave til mig - vi skal nemlig på et nyt eventyr sammen (til historien skal det lige nævnes, at vi rejser meget, så det er underforstået, at vi skal ud og rejse til et nyt sted, når han siger dette), og at familien skal hjælpe mig med at finde ud af, hvortil. Så får hvert familiemedlem hver deres lille stykke af det forstørrede scanningsbillede - et stykke, der gør, at de ikke kan se, at det er et scanningsbillede (taget i betragtning, at de tror at de skal finde et land, tror de formentlig, at det er et satellitbillede eller sådan noget), og når de så lægger disse stykker sammen ét for ét, jah, så kommer scanningsbilledet frem.

SÅDAN!

Jeg glæder mig som en vanvittig, men det er først d. 14. november, så der er læææææænge til endnu.

Knus fra mig, 9+6  ;o)

Anmeld

25. oktober 2009

Joanna

Nymor skriver:

Kære Joanna

Ja, vi har! Det var faktisk min kærestes idé - han er slet ikke så dum endda  ;o)

Dagen efter, at vi har været til NF-scanning, holder vi min fødselsdag, og det er der, vi vil fortælle det. Vi har været så heldige, at hele den nærmeste familie kan komme, så vi får det fortalt til dem alle samtidig  ;o)

Ideen er så, at vi skal have forstørret et af scanningsbillederne og evt. lavet det i en anden farve og så klippet det ud i mindre stykker.

Når så familien er vel ankommet og jeg har fået ALLE mine gaver (;o) ), vi har spist osv., så skal min kæreste sige noget ala at han har en ekstra gave til mig - vi skal nemlig på et nyt eventyr sammen (til historien skal det lige nævnes, at vi rejser meget, så det er underforstået, at vi skal ud og rejse til et nyt sted, når han siger dette), og at familien skal hjælpe mig med at finde ud af, hvortil. Så får hvert familiemedlem hver deres lille stykke af det forstørrede scanningsbillede - et stykke, der gør, at de ikke kan se, at det er et scanningsbillede (taget i betragtning, at de tror at de skal finde et land, tror de formentlig, at det er et satellitbillede eller sådan noget), og når de så lægger disse stykker sammen ét for ét, jah, så kommer scanningsbilledet frem.

SÅDAN!

Jeg glæder mig som en vanvittig, men det er først d. 14. november, så der er læææææænge til endnu.

Knus fra mig, 9+6  ;o)

Hold da op for en plan! Tror du, at du kan holde masken ? 

Anmeld

25. oktober 2009

Joanna

Min egen, stakkels, hårdtprøvede mand... han har begge gange fået det at vide via et hyl fra badeværelset... og senere end vild kvinde med sovehår og grimt nattøj, der blafrer rundt i 5. gear og beder ham tage stilling til, hvor mange streger der er... Jeg har aldrig været særlig cool i pressede situationer. 

Anmeld

25. oktober 2009

Vingummien

Jeg lagde testen ude på wcet til næste gang han skulle på wc og vil sige at det var mega svært at holde masken imens vi sad i stuen og så tv og jeg bare ventede på han skulle på wc.

resten af familien var lidt svært så det blev fortalt lidt forsigtigt da vi kun have været sammen i 3 mdr. Jeg havde regnet med mine forældre ville komme med en prædiken og han havde regnet med at hanns ville blive super glade. var så lige omvendt, mine accepterede det, sagde det var tidligt men det  var jo op til os om vi ville have det. Hans forældre snakkede vi ik rigtig med i 3 måneder efter

Anmeld

25. oktober 2009

mullesmith2

Nymor skriver:

Kære Joanna

SÅDAN!

Knus fra mig, 9+6  ;o)

Nu er maven vel ik ved at være for tydelig?? hihih det lyder bare vildt spændende og en sjov måde ;-) håber det går godt for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.