Kære Joanna
Ja, vi har! Det var faktisk min kærestes idé - han er slet ikke så dum endda ;o)
Dagen efter, at vi har været til NF-scanning, holder vi min fødselsdag, og det er der, vi vil fortælle det. Vi har været så heldige, at hele den nærmeste familie kan komme, så vi får det fortalt til dem alle samtidig ;o)
Ideen er så, at vi skal have forstørret et af scanningsbillederne og evt. lavet det i en anden farve og så klippet det ud i mindre stykker.
Når så familien er vel ankommet og jeg har fået ALLE mine gaver (;o) ), vi har spist osv., så skal min kæreste sige noget ala at han har en ekstra gave til mig - vi skal nemlig på et nyt eventyr sammen (til historien skal det lige nævnes, at vi rejser meget, så det er underforstået, at vi skal ud og rejse til et nyt sted, når han siger dette), og at familien skal hjælpe mig med at finde ud af, hvortil. Så får hvert familiemedlem hver deres lille stykke af det forstørrede scanningsbillede - et stykke, der gør, at de ikke kan se, at det er et scanningsbillede (taget i betragtning, at de tror at de skal finde et land, tror de formentlig, at det er et satellitbillede eller sådan noget), og når de så lægger disse stykker sammen ét for ét, jah, så kommer scanningsbilledet frem.
SÅDAN!
Jeg glæder mig som en vanvittig, men det er først d. 14. november, så der er læææææænge til endnu.
Knus fra mig, 9+6 ;o)
Anmeld