Erfaringer med kombineret vaskemaskin/tørretumbler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. december 2020

DN

Profilbillede for DN

Måske er underligt spørgsmål her inde, men her er altid hurtige og gode svar, og en del respons 

sagen er den at vores vaskemaskine er stået af, totalt stress, og vi bor lidt småt og SAVNER en tørretumbler.. så er der nogle der har erfaringer med kombinerede, som ikke skal køre af flere omgange for at tøjet er tørt? 

PFT

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2020

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Mine forældre har en sommerhuset. Den tørre rigtig dårligt og så er den lææææænge om

ay blive færdig. Og så er vi lige flyttet i en anden lejlighed, der er også en kombi maskine her.. den tørre ligeså dårligt som den mine forældre har . Så vi har heldigvis taget vores egen tørretumbler med .. en vask og tørning kan sagtens tage 7 timer �� så jeg anbefaler ikke en kombi maskine 

Anmeld Citér

26. december 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg kan kun istemme ovenstående. Vi har haft en og brugte nærmest aldrig tørrefunktionen simpelthen fordi det fungerede elendigt. Det tog en evighed selv for en lille mængde og typisk er det jo større ting man vil tumble som f.eks. sengetøj og håndklæder.

Anmeld Citér

26. december 2020

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Helt enig med de 2 andre hold dig væk fra dem. 9 timer tog vores. Heldigvis er vi flyttet der fra 

Anmeld Citér

27. december 2020

Julda

Vi har en kombineret, jeg kan kigge mærke i morgen. Vi er sindssygt glade for den modsat alle de andre svar. En kombineret kogevask og ekstra tørt program tager ca 7 timer. Jeg forstår slet ikke, at vi har kunne leve uden den. Så ja. Det tager tid. Men nu er vi heller ikke sådan nogen, der vasker mange vaske dagligt, da vi tager det løbende. Vi kan ikke mærke forskel i vores vand eller strøm budget i at vi har fået den 

Anmeld Citér

27. december 2020

Kærlighedskartoflen

Profilbillede for Kærlighedskartoflen

Vi har en kombineret vaske- tørretumbler fra Samsung og vi er MEGET glade for den. 
Tøjet skal dog som regel have to omgange i tørretumbleren for, at være helt tørt, men det tager jeg gerne med 

Det eneste minus er, at sengetøjet kommer ud mega krøllet 

Anmeld Citér

27. december 2020

drabo

Profilbillede for drabo

Tror lige med den slags maskiner betyder pris rigtigt meget for der er enorm forskel på kvaliteten.

husk at køben en maskine, hvor tørredelen kan klare en fuld vask. Da vi boede i lejlighed kunne tørredelen kun klare en halv vask.

men som andre skriver den er langsommere end en vask plus en Tørring i hver sin maskine, samt man får næppe vasket mere end en Max to vaske på en dag.

læs nogle anmeldelser, så i får købt en af de gode maskiner, men tænk over det med tiden, altså kan i leve med at en vask så pludselig tager syv otte timer fra start til slut.

det er tilgengæld enormt smart at den vask man sætter over om morgenen er tør, når man kommer hjem fra arbejde.

Anmeld Citér

27. december 2020

Naha

DN skriver:

Måske er underligt spørgsmål her inde, men her er altid hurtige og gode svar, og en del respons 

sagen er den at vores vaskemaskine er stået af, totalt stress, og vi bor lidt småt og SAVNER en tørretumbler.. så er der nogle der har erfaringer med kombinerede, som ikke skal køre af flere omgange for at tøjet er tørt? 

PFT

Jeg havde engang en fra Candy, vask/tørrer, den kostede vist 4500 kr. 

Aldrig i livet om jeg skal have sådan en igen. At lav en vask for så bagefter at tørrer tog gerne 5-6 timer.

Har dog hørt at nogen typer maskiner skulle være rigtig gode, men tænker det er rigtig meget afhæningt af mærke og om man er villig til at give prisen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.