Anonym skriver:
Jeg forstår dine følser fuldt ud..... jeg oplever det 24/7 med mine søskende..... jeg høre aldrig fra dem på fødselsdag, da jeg blev uddannet eller i andre anledninger.
Jeg har taget det meget nært i mange år....og tænkt SÅ får de samme "behandling"den anden vej fremover...mange gange... men jeg er også bu nået frem til, det er deres måde at være på- og jeg er af person en der skriver eller sender en lille ting ved div lejligheder som ved mærkedage osv..hvorfor, fordi jeg trods andres "behandling" behandler dem som jeg gerne ville den anden vej og fordi jeg er person er sådan...og så fylder det for meget på den negative konto hvis jeg skulle blive ved at blive ked af det, skuffet eller irriteret over deres manglende hilsner. Jeg tænker ikke det skyldes at det ikke betyder nogwt for dem, de har bare deres grunde til det
Jeg er stik modsat dig. Jeg glemmer folks fødselsdag lige så hurtigt, som de har fortalt om dem (har endda glemt min egen en enkelt gang), mærkedage betyder intet for mig, hverken mine egne eller andres.
Jeg bliver irriteret over uopfordret opmærksomhed, førhen blev det endnu en ting på min meget lange liste, som jeg skulle huske, at skrive/ringe tilbage eller sende en gave, når folk besluttede, at nu skulle vi være på gave/årlig hilsen. Nu er jeg blevet så moden, at jeg har taget beslutningen, at det ikke er mit problem, at folk sætter barren dér, det må stå for egen regning. Bevares, jeg ønsker gladeligt tillykke på Facebook, hvis jeg kommer forbi på dagen, men jeg opsøger det ikke aktivt.
Det betyder altså ikke, at der er ond hensigt bag, men bare, at de ting der er vigtige for dig ikke nødvendigvis er vigtige for andre, også selvom du ikke forstår det.
Anmeld
Citér