Agrgh min kærester snakker i telefon hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.416 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. december 2020

Katrines89

Profilbillede for Katrines89

Som overskriften lyder ELSKER min kæreste at snakke i telefon og hyggesnakke med sin familie og venner. Samtalerne er tit 20-60-80 min. og der er flere af dem dagligt, hvor han bare snakker og snakker og snakker. Det er egentlig ret sjovt, at han elsker så meget snakke i telefon.. han ringer også tit til mig for at fortælle om nyheder eller hvad der er sket på hans arbejde, i stedet for bare at vente med det til om aftenen  Jeg tror i gennemsnit at han snakker med samme 6-8 personer 2-3 gange ugentligt udenfor arbejdstiden.. og hvis vi fx er ude og handle, så tager han tit mobilen op for at ringe til en ven. Jeg føler næsten, at enhver anledning, er en anledning til at snakke i telefon. 

Jeg er nu begyndt at synes det er en anelse irriterende, at han skal snakke så meget i telefon - men jeg forstår det heller ikke selv, da jeg sjældent snakker i telefon for at hyggesnakke - det hænder, men nok snarere et par gange om måneden med min søster, bedsteveninde eller mor. Jeg hader faktisk lidt at snakke i telefon, hvis der ikke er et formål. 

Men kan jeg tillade mig at sige til min kæreste, at han skal skrue ned eller klare de ikke-så-vigtige telefonopkald uden for huset? (vi bor ret småt, så kan høre alt). Hvad ville I gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2020

Hjemmegaaende

Jeg snakker også meget i telefon. Mest med de samme par stykker - veninder der bor langt væk. Men gør det altid mens jeg er ude ved dyrene/ ude og køre bil alen/ ude og gå med hunden. Bryder mig ikke om at snakke når ungerne eller min mand er der - så er det jo dem jeg er sammen med og giver min opmærksomhed. Synes godt du kan bede om, at når i to er sammen er det uden telefon. Hvis han så får muligheden for f.eks at gå en tur og snakke eller lignende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.