Av mit væske fyldte øre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. december 2020

Anonym trådstarter

jeg har de sidste par uger haft væske i mit øre. 

Det har været generende, men jeg har ikke haft store smerter eller været syg grundet det. 

Nu begynder det at gøre en smule ondt engang i mellem.  Også kan jeg mærke det hele tiden - når jeg bevæger mit hoved kan jeg høre væsken derinde, det klør og irritere. 

Nu til mit spørgsmål  - bør jeg snart ringe til min læge? Eller skal jeg bare give det lidt mere tid?

Jeg har selv et "ørebarn" så ved godt at jeg højest sandsynligt får af vide det går væk? Jeg er i øvrigt ikke forkølet, og har faktisk ikke rigtig været syg i år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2020

Anonym

Jeg tænker tiden er ind til at du skal ringe til din læge 

Anmeld Citér

5. december 2020

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du skal ringe til en ørelæge, ikke din praktiserende læge.

Anmeld Citér

5. december 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Anonym skriver:

jeg har de sidste par uger haft væske i mit øre. 

Det har været generende, men jeg har ikke haft store smerter eller været syg grundet det. 

Nu begynder det at gøre en smule ondt engang i mellem.  Også kan jeg mærke det hele tiden - når jeg bevæger mit hoved kan jeg høre væsken derinde, det klør og irritere. 

Nu til mit spørgsmål  - bør jeg snart ringe til min læge? Eller skal jeg bare give det lidt mere tid?

Jeg har selv et "ørebarn" så ved godt at jeg højest sandsynligt får af vide det går væk? Jeg er i øvrigt ikke forkølet, og har faktisk ikke rigtig været syg i år. 

Ved ikke om det hjælper, men måske skylle øret med saltvand? Det skulle godt nok være forebyggende, men måske det kan hjælpe 

Anmeld Citér

7. december 2020

xStinepigen

De siger bare man skal bruge næsespray. Døjer simpelthen då ekstremt meget med det selv, næsespray, trykdudligning, og sp vende tilbage til evt dræn hvis det er et vedvarende problem - hvis man er så heldig man rent faktisk må få dræn i ørene 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.