Massage og spa ophold jylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2020

Anonym trådstarter

Har en veninder der på en eller anden måde, har formået at går igennem et 40 år langt liv, uden at få en lækker omgang massage og lidt selvforkælelse. 

Så nu har vi snakket om, at vi 3 genvinder, skal på en MOR ALENE tur, hvor vi skal forkæles. 

Så hvor i Jylland er der et sted, hvor det er muligt at overnatte, få noget godt at spise, og en lækker omgang massage, og som ikke koster spidsen af en jetjager??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2020

Lomm

Profilbillede for Lomm
Anonym skriver:

Har en veninder der på en eller anden måde, har formået at går igennem et 40 år langt liv, uden at få en lækker omgang massage og lidt selvforkælelse. 

Så nu har vi snakket om, at vi 3 genvinder, skal på en MOR ALENE tur, hvor vi skal forkæles. 

Så hvor i Jylland er der et sted, hvor det er muligt at overnatte, få noget godt at spise, og en lækker omgang massage, og som ikke koster spidsen af en jetjager??? 

Jeg synes hotel Vejlefjord er rigtig godt, både fantastisk mad & wellness, men den slags er jo nok altid ret dyrt. Mine forældre bruger at tage over grænsen, da det typisk er noget billigere i Tyskland, men det ved jeg ikke om man kan lige pt.

Anmeld Citér

30. november 2020

debbie19

Grandhotel i Struer hvor der også ligger et kurbad eller i Hurup Thy  Håber i finder et sted og får en dejlig dag 

Anmeld Citér

30. november 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hurup Thy har spa, der er hotel lige ved siden af med lækker mad.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.