Er den der. Efter 6,5 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2020

Sasja94

Anonym skriver:

Er det den her, du kalder svag? Eller er denne her den tydelige test, efter du har taget en masse svage?

Og hvor mange test/hvor mange dage testede du svagt, før du ikke var i tvivl? 

Billedet er af første test, dagen hvor menstruationen skulle være kommet. Allerede to dage efter havde jeg en stærk farvet streg. 

Jeg testede et par gange, hvor jeg fik svare streger. Det skal dog lige nævnes, at testen hos lægen var negativ. Men jeg var altså gravid ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2020

Ss.baby

1518 skriver:

I min første graviditet testede jeg bragende negativt indtil 5 dage efter testdag. Og selv da var stregen så utydelig, at jeg måtte købe en digital test for at være sikker. Så din test kan sagtens ende med en blivende graviditet.  for dig 

Uuuuh det kunne være fedt Det er lidt svært at tro på den når jeg har testet så sygt mange gange på de 6,5 år. 

Dog har jeg aldrig fået en så "tydelig" test før.

Har haft tests med en mindre tydelig streg før, der så i 5-6 uge endte ud i en meget smertefuld menstruation 

Anmeld Citér

26. november 2020

Ss.baby

Nå!! Nu har jeg lige prøvet at regne lidt bedre på min cyklus ud fra de sidste 3 mdr. Og ikke 6 mdr.

Og i følge den nye beregning, så passer det med at jeg er begyndt at " gå 3 dage over" altså min cyklus er blevet lidt længere   så jeg er vidst kun 3+3 HVIS den er positiv. 

Hvis den IKKE er rigtig positiv, så er det nok en bio der er opfanget når nu i nogle der siger den burde være tydeligere, efter min gamle beregning hvor jeg ville være 3+6. 

Jeg skal nok lige holde jer opdateret.

Tusind tak fordi I deler ud af jeres erfaringer og viden

Anmeld Citér

27. november 2020

Ss.baby

Sååå... Jeg tog den her i morges 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. november 2020

nemisis

Profilbillede for nemisis

den er positiv. På din sidste var jeg lidt i tvivl om farven på stregen, men her er den da fint lyserød. Tillykke ����

Anmeld Citér

27. november 2020

Ss.baby

nemisis skriver:

den er positiv. På din sidste var jeg lidt i tvivl om farven på stregen, men her er den da fint lyserød. Tillykke ����

Iiih Det kunne simpelthen bare ikke passe bedre i så fald  Det åbner muligheden for at vi måske også selv kan lave en søskende 

Jeg håber du har ret og tak for lykønskningen

Anmeld Citér

27. november 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Ss.baby skriver:

Sååå... Jeg tog den her i morges 

Ja se den her ser tydeligere ud og kan se farve i tillykke 

Anmeld Citér

27. november 2020

Ss.baby

Love Angel skriver:

Ja se den her ser tydeligere ud og kan se farve i tillykke 

Tak 

Det er så uvirkeligt. Nu håber og krydser vi herhjemme alt for at den lille spirer bliver hængende i mange mange år nu 

Anmeld Citér

28. november 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Ss.baby skriver:

Tak 

Det er så uvirkeligt. Nu håber og krydser vi herhjemme alt for at den lille spirer bliver hængende i mange mange år nu 

Det kan jeg godt forstår at du føler det. Men nyd det hvert sekundt, der findes ikke bedre følelse end den

og håber for jer at den lille spire holder godt fast. Og nyd graviditet, det er et unik tid

Anmeld Citér

28. november 2020

Ss.baby

Nu har jeg taget en digital test for at få et præcist svar, så nu er der ikke mere at rafle om 

1 stk. Positiv test 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.