Kærestetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.841 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2020

Anonym trådstarter

Hej

Jeg vil SÅ gerne overraske min mand med en lille romantisk tur. Jeg har fået mine forældre til at passe børnene. 
Da mine forældre ikke er helt unge og vi har 4 børn, bliver det “kun” én overnatning, mere vil jeg ikke pålægge dem. 

Men det er 6 år siden, min mand og jeg har et par dage/en nat alene og vil virkelig gerne benytte mig af at vi er alene og der bare er tid til lidt os-tid. 

Jeg er nyligt opereret og det kan derfor ikke være noget med spa og lignende. 

Men har I nogle gode bud? Gerne i Jylland 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har ikke den helt store erfaring med kærestetur i Danmark, men når vi snakket Jylland, kan jeg godt lide nogle af de hyggelige byer som Skagen, Ringkøbing, Ribe og Ebeltoft. Det er godt nok i hver sin del af Jylland, men alle nogle byer, hvor man kan hygge sig med bare at se på byen og husene og gå en tur ved havet i nærheden.

Anmeld Citér

26. november 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej

Jeg vil SÅ gerne overraske min mand med en lille romantisk tur. Jeg har fået mine forældre til at passe børnene. 
Da mine forældre ikke er helt unge og vi har 4 børn, bliver det “kun” én overnatning, mere vil jeg ikke pålægge dem. 

Men det er 6 år siden, min mand og jeg har et par dage/en nat alene og vil virkelig gerne benytte mig af at vi er alene og der bare er tid til lidt os-tid. 

Hvad med en tur til Århus, det er en dejlig by

Anmeld Citér

26. november 2020

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvad med en tur til Århus, det er en dejlig by

Det er også hyggeligt. Men jeg tænker mere overnatningssteder med god mad, morgenmad og måske en hyggekurv/vin på værelset eller lignende 

Anmeld Citér

26. november 2020

asphodel

Anonym skriver:

Det er også hyggeligt. Men jeg tænker mere overnatningssteder med god mad, morgenmad og måske en hyggekurv/vin på værelset eller lignende 

Vi har for nylig været på Hotel Opus i Horsens, det var rigtig godt.  Munkebjerg Hotel i Vejle har jeg også gode minder fra, men det er efterhånden nogle år siden at vi var der.  Fakkelgården i Kruså var også bare såååå godt, da vi var der i 2014. Her er lidt billeder fra da vi var der:  https://madelskernesmenukort.wordpress.com/2014/12/30/fakkelgaarden-krusa/

Anmeld Citér

26. november 2020

Anonym trådstarter

asphodel skriver:

Vi har for nylig været på Hotel Opus i Horsens, det var rigtig godt.  Munkebjerg Hotel i Vejle har jeg også gode minder fra, men det er efterhånden nogle år siden at vi var der.  Fakkelgården i Kruså var også bare såååå godt, da vi var der i 2014. Her er lidt billeder fra da vi var der:  https://madelskernesmenukort.wordpress.com/2014/12/30/fakkelgaarden-krusa/

Øj det ser lækkert ud, på Fakkelgården

Tak for gode bud. Jeg vil kigge nærmere på dem. 

Åh, vil bare så gerne gøre noget godt for os og for min mand. Han gør SÅ meget for mig og os(børnene). Jeg er som skrevet lige blevet opereret, hvilket var akut med en uges indlæggelse forinden, fordi de ikke kunne finde ud af hvad der var galt. Min mand klør bare på med at få familien til at hænge sammen, samtidig med at han forsøger at være der for mig. 
Vores familier bor laaaangt fra os og er ikke lige til at ringe akut efter. 

Anmeld Citér

26. november 2020

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hej

Hotel Vejle fjord. De laver lækker mad og har nogle skønne værelser. Og hvis du kan holde til det så kan man gå en dejlig tur hånd i hånd ved vandet

Anmeld Citér

26. november 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Vi plejer at tage på hotel overnatning. Tager ud og spiser på dyre gode restauranter, det hvor der er dresscode for at komme ind.

Sådan en weekend tager vi en gang i mellem, normalt bruge vi 2-3500 kr i sådan en weekend 

Ja vi er luksus dyr, men det er faktisk at komme væk hjemme fra og nyde hinanden uden nogen former for forstyrrelser  

Selvfølgelig har vi også masser af hygge og intimitet i sådan en weekend 

Anmeld Citér

26. november 2020

Anonym trådstarter

De3Guldklumper skriver:

Hotel Vejle fjord. De laver lækker mad og har nogle skønne værelser. Og hvis du kan holde til det så kan man gå en dejlig tur hånd i hånd ved vandet

Jeg var helt klar på Vejle Fjord, men der er desværre ikke ledigt. Og samtidig tænkte jeg også det er lidt ærgerligt at jeg ikke kan benytte mig af spa og wellness. Jeg har været der nogle gange - og jeg ELSKER det. Jeg har altid været der i forbindelse med arbejde og har derfor nydt godt af at koble af i badene efter en lang dag. 

Anmeld Citér

26. november 2020

Anonym

Anonym skriver:

Vi plejer at tage på hotel overnatning. Tager ud og spiser på dyre gode restauranter, det hvor der er dresscode for at komme ind.

Sådan en weekend tager vi en gang i mellem, normalt bruge vi 2-3500 kr i sådan en weekend 

Ja vi er luksus dyr, men det er faktisk at komme væk hjemme fra og nyde hinanden uden nogen former for forstyrrelser  

Selvfølgelig har vi også masser af hygge og intimitet i sådan en weekend 

Vi plejer bare at vælge en by, også ser vi nogen kulturelt, går en masse ture, shopper måske lidt, oftest i sex shopper eller ligende. 

Vi plejer at bo så vi ikke skal bruge bilen før vi skal hjem, så kan vi drikke noget vin, tage på bar eller andet. 

Normalt går sådan en weekend sindsygt hurtigt trods det godt kan lyde som om vi har meget spildtid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.