Hjælp til opgave,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
4 svar
2 synes godt om
20. november 2020

trille_mor

Hej Alle, 

Jeg sidder og er i gang med at skrive BA-opgave for min praktikvirksomhed, Mammashop.dk. 

Jeg kan se at Mammashop også har et lille samarbejde med Baby.dk med en lille rabatkode. Så jeg håber der er nogen herinde som kender til Mammashop. 

Jeg er som sagt ved at skrive min BA-opgave, som handler om hvordan Mammashop kan skabe bedre værdi for sine kunder, samt potentiale om der skal laves en kundeklub. 

Jeg håber du gider at bruges 5-6 min på at svare på mit spørgeskema. Det vil være en kæmpe hjælp. 

Du finder spørgeskemaet her

På forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2020

trille_mor

Jeg opper den lige en gang  

Jeg kunne virkelig godt bruge lidt flere svar. 

Anmeld Citér

22. november 2020

AnoMor

trille_mor skriver:

Hej Alle, 

Jeg sidder og er i gang med at skrive BA-opgave for min praktikvirksomhed, Mammashop.dk. 

Jeg kan se at Mammashop også har et lille samarbejde med Baby.dk med en lille rabatkode. Så jeg håber der er nogen herinde som kender til Mammashop. 

Jeg er som sagt ved at skrive min BA-opgave, som handler om hvordan Mammashop kan skabe bedre værdi for sine kunder, samt potentiale om der skal laves en kundeklub. 

Jeg håber du gider at bruges 5-6 min på at svare på mit spørgeskema. Det vil være en kæmpe hjælp. 

Du finder spørgeskemaet her

På forhånd tak. 

Det er ikke et særlig godt skema. 
så snart man har svaret “nej” til at man aldrig har handlet der før. Så kan resten af spørgsmålene ikke besvares sandfærdigt. 

Anmeld Citér

23. november 2020

trille_mor

AnoMor skriver:

Det er ikke et særlig godt skema. 
så snart man har svaret “nej” til at man aldrig har handlet der før. Så kan resten af spørgsmålene ikke besvares sandfærdigt. 

Hej, 

Tak for din feedback. 

Det vil være nogle spørgsmål hvor jeg også skriver man ikke behøver at svar hvis man ikke har handlet hos Mammashop. men resten burde godt kunne besvares alligevel. 

Men jeg vil have med i min behandling af svarene 

Anmeld Citér

23. november 2020

Pb18

Jeg vil anbefale dig at sætte linket ind synligt. Jeg ser ofte denne side via min telefon og der er det svært at se hvilket link, din tekst skjuler. Og så gider jeg ikke klikke ind - hellere være lidt overforsigtig end risikere virus eller andet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.