Har lige brug for hjæp!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Anonym trådstarter

Jeg har taget en G test her til morgen, men den var negativ, men efter en time kiggede jeg på en igen, og det var kommet en streg, ikke en tydlig streg, men den kan godt klare (i strekt arm testen) Hvad skal jeg tro??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Ayasmor

Anonym skriver:

Jeg har taget en G test her til morgen, men den var negativ, men efter en time kiggede jeg på en igen, og det var kommet en streg, ikke en tydlig streg, men den kan godt klare (i strekt arm testen) Hvad skal jeg tro??????

Hey Ano

Som reel siger man at testen er ugyldig efter 5-10 min. Så jeg ville anbefale at får taget en ny test.. og evt. om 3 dage hvor dit hcg tal, i tilfælde af graviditet så vil være fordoblet.. Håber at resultatet af testen bliver lige præcis det du ønsker..

Knus Sara

Anmeld

25. oktober 2009

Lærke90

Ayasmor skriver:

Hey Ano

Som reel siger man at testen er ugyldig efter 5-10 min. Så jeg ville anbefale at får taget en ny test.. og evt. om 3 dage hvor dit hcg tal, i tilfælde af graviditet så vil være fordoblet.. Håber at resultatet af testen bliver lige præcis det du ønsker..

Knus Sara

ville jeg også gøre.

Det kan jo være at den var positiv i første omgang men at du ikke lige havde set den. Så synes da helt sikkert at du skal tage en ny test. Enten nu eller om et par dage - selvom det er svært at vente på sådan noget

Anmeld

25. oktober 2009

oo

det samme skete for mig i december sidste år. mine tests blev ved at være der men være utydelige og de første par dage kom de først efter tiden var "udløbet". Du bliver nødt til at holde øje og teste en hver 2. eller 3. dag og se om stregen bliver tydeligere. jeg var i behandling og skulle ringe til klinikken med testsvar og der sagde jeg, at stregen var der, men den var utydelig og de sagde "jamen det betyder ikke så meget, tillykke!". meget lavt hcg kan dog sagtens være normalt, men for mig betød det, at jeg var gravid udenfor livmoderen. Så hold øje den næste uges tid!

og held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.