Avavavav... (ynke ynke)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. oktober 2009

Moonshine

Jeg piver lige lidt. Har temmeligt spændte og ømme bryster og har virkelig en del smerter i underlivet. Som om nogen prøver at hive det i stykker. Har ret meget på fornemmelsen jeg er gravid - men.. Jeg tog en test i torsdags 3+4 og den var negativ. SUK! Så nu venter jeg bare på mens. Men hvor er det dog træls jeg skal have det sådan her uden graviditet.. Forstår det slet ikke :/

Ved ikke hvad jeg ville med denne tråd.. Ynke lidt tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

oo

altså forstår jeg det korrekt, hvis jeg læser det som, at du tog testen i hvert fald en halv uge inden forventet mens? for sådan en test kan du jo ikke stole på!!

Jeg håber den er der

Anmeld

25. oktober 2009

Moonshine

Jo testede godt nok i hvert fald tre dage for tidligt, men synes bare altid at alle tester for tidligt og får positive tests der... Men jah. Har jeg ikke fået mens på mandag så må jeg lige prøve en igen...

Anmeld

25. oktober 2009

Joanna

Moonshine skriver:

Jo testede godt nok i hvert fald tre dage for tidligt, men synes bare altid at alle tester for tidligt og får positive tests der... Men jah. Har jeg ikke fået mens på mandag så må jeg lige prøve en igen...

Du kan sagtens være gravid og teste negativ i op til et par uger efter forventet mens, som udebliver. Så frisk mod og 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.