Julekalender for manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
4 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2020

Anonym trådstarter

Hej 

Sagen er den. At jeg havde fortalt min mand. At jeg vil lave/købe en julekalender til ham i år.

Idag modtager så en pakke og når jeg åbner den har han selv købet en til sig selv. En Rom kalender.

Jeg ville også havde købt den til ham også har jeg købt nyt. Fx et par nye hjemme bukser og hjemme sko. Underbukser. Til som advent. 

Den er med 100 % til ham. Jeg er gravid termin januar. 

Jeg bliv bare ked af det /sur over han bare selv har købt noget.

Hvordan vil i tage det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2020

Anonyma

Anonym skriver:

Hej 

Sagen er den. At jeg havde fortalt min mand. At jeg vil lave/købe en julekalender til ham i år.

Idag modtager så en pakke og når jeg åbner den har han selv købet en til sig selv. En Rom kalender.

Jeg ville også havde købt den til ham også har jeg købt nyt. Fx et par nye hjemme bukser og hjemme sko. Underbukser. Til som advent. 

Hvordan vil i tage det? 

Jeg ville ikke have noget imod det. Det er fra ham til ham. Hvorfor kan du ikke lave en julekalender til ham ved siden af? 

Anmeld Citér

11. november 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hej 

Hvordan vil i tage det? 

Han må gerne købe en til sig selv. Han vidste jo ikke at du ville købe den... Køb eller lav en anden

Anmeld Citér

11. november 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Tænker det virker som en enorm lille ting at gå op i. Måske der er lidt hormoner i spil

Lav en anden til ham eller køb en anden, der er mange gode med fx lakridser, øl, sexlegetøj etc. 

Anmeld Citér

11. november 2020

Sscm

Anonym skriver:

Hej 

Hvordan vil i tage det? 

Ærgeligt ja..... men ville ikke bebrejde ham det... han kunne jo ikke vide hvad du købte - nu har istedet bare dobbelt op på noget som han selv syntes er et hit  og du ramte plet ift. Hvad han kan li 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.