Forsamlingforbud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
14 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. oktober 2020

Anonym trådstarter

Vi sidder og snakker om de nye tiltag og restriktioner . Gælder forsamlingforbud på 10 i private hjem ? Her tænker jeg på familiefødselsdag mm . Syntes der er lidt svært at gennemskue reglerne , kan læse det ikke gælder på skoler / arbejdsplader 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Vi sidder og snakker om de nye tiltag og restriktioner . Gælder forsamlingforbud på 10 i private hjem ? Her tænker jeg på familiefødselsdag mm . Syntes der er lidt svært at gennemskue reglerne , kan læse det ikke gælder på skoler / arbejdsplader 

Ja det gælder private hjem. Og det er 10 personer udover dem du bor med i husstanden. 

Anmeld Citér

24. oktober 2020

Sprit25

Nej det gælder IKKE i private hjem, men det er rn anbefaling at man kun er 10 

Anmeld Citér

24. oktober 2020

2017morigen

Anonym skriver:

Myndighederne henstiller kraftigt til at man overholder det i eget hjem men det er ikke en lov så politiet kommer ikke efter jer hvis I er flere

Anmeld Citér

24. oktober 2020

Missyou

Nej! De kan ikke lovgive og bestemmelser hvor mange i er i jeres private hjem. 

Anmeld Citér

24. oktober 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Nej, de kan ikke bestemme over dit private hjem

Anmeld Citér

24. oktober 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det gælder private hjem. Og det er 10 personer udover dem du bor med i husstanden. 

kan se de andre svar er modsat dit . Så jeg er åbenbart ikke den eneste som finder det svært at gennemskue.

Anmeld Citér

24. oktober 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Nej det gælder IKKE i private hjem, men det er rn anbefaling at man kun er 10 

10 i alt eller som en anden skriver udover dem det bor i husstanden

Anmeld Citér

24. oktober 2020

Sprit25

Anonym skriver:

10 i alt eller som en anden skriver udover dem det bor i husstanden

10 i alt

Det med 10 i en socialbobel er 10 pr næse. Så i min hustand må vi se 40 mennesker bare ikke på engang 

Anmeld Citér

24. oktober 2020

Anonym trådstarter

2017morigen skriver:

Myndighederne henstiller kraftigt til at man overholder det i eget hjem men det er ikke en lov så politiet kommer ikke efter jer hvis I er flere

Politiet kan selvfølgelig heller ikke holde styr på fødselsdage mm . Men vi talte lige om reglerne grundet mange komsammen den næste tid inkl juletiden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.