Ægløsningstest positiv cyklusdag 27

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. oktober 2020

Anonym trådstarter

Hej alle kloge hoveder 

Min kæreste og jeg har forsøgt at opnå graviditet i 18 måneder, vi har siden juni været tilknyttet fertilitetsbehandling, vi er først nu sendt videre til passageundersøgelse (ikke udført endnu). Jeg har de sidste 2 måneder (den tid jeg har været "rask") haft helt regelmæssig menstruation på 30 dage. Jeg starter desværre først med at tage ÆL test cyklusdag 17, har så taget hver dag siden fordi jeg ikke fik ømme bryster som jeg plejer lige efter ÆL. Jeg plejer kun at teste positivt én dag og jeg plejer at have ÆL midt i cyklussen, undtagen de gange den har været rigtig lang.

Jeg har så testet meget positivt på ÆL tests cyklusdag 26 og 27 ( i går og i dag), jeg har en del smerter i venstre side nederst i maven, som om der er en muskel der skal "strækkes ud". Jeg har haft korte episoder med meget ømme bryster de sidste par dage. Derudover havde jeg en mindre blødning på cyklusdag 23 (ved ikke om jeg har kradset mig selv, eller om det kan passe).

Er der nogen der aner hvad det kan være? Eller har prøvet noget lignende. Kan jeg virkelig have ÆL på cyklusdag 26 og 27? 

Beklager det lange skriv  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2020

Anonym

Hvad viser din graviditetstest?

Anmeld Citér

22. oktober 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad viser din graviditetstest?

Negativ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.