Chance / nogen som har stået i samme sted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. oktober 2020

Miia90

I juli mdr testet jeg positiv på graviditet, det vidste sig at jeg havde lavet en graviditet inde og ude for livmoderen, graviditeten i livmoderen blev desværre til en spontan abort og de måtte opererer mig i august for graviditeten udenfor livmoderen, da de først opdaget den der �� Hvor de måtte fjerne højre æggeleder også �� 

Begge mine børn er lavet i ivf behandling, så at lave en graviditet naturligvis vildt. Men hvordan er chancen for at lave en ny mon?  og nogle som har nogen solstråle historier 

Mia

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Miia90 skriver:

I juli mdr testet jeg positiv på graviditet, det vidste sig at jeg havde lavet en graviditet inde og ude for livmoderen, graviditeten i livmoderen blev desværre til en spontan abort og de måtte opererer mig i august for graviditeten udenfor livmoderen, da de først opdaget den der �� Hvor de måtte fjerne højre æggeleder også �� 

Begge mine børn er lavet i ivf behandling, så at lave en graviditet naturligvis vildt. Men hvordan er chancen for at lave en ny mon?  og nogle som har nogen solstråle historier 

Mia

Mon ikke der er chance for at kunne blive naturligt gravid igen, selv med en æggeledere.

Min lillebror fik 3 børn med reagensglas, og 4 barn kom pludselig og på naturligvis. De troede ikke de kunne få et på egen hånd, så det kom som et chok. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.