Leje bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2020

Anonym trådstarter

Jeg står og skal flytte i lejebolig. Lejemålet er privat. Boligen er nyrenoveret og jeg har set den et par gange , hver gang har jeg lagt mærke til væggene som virkelig ikke er pæne . De er spartlet og malet , men med STORE ujævnheder. Det er virkelig  ikke særligt pænt . Ejer går fortsat og maler , men tror bestemt ikke det bliver udbedret . Jeg er helt ukendt med at bo til leje og aner ikke hvad man kan forvente . 

skal man sige noget eller er det bare leve med det ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2020

Naha

Ved privat udlejer står de selv formaling osv, de har ingen krav til det skal være en bestemt kvalitet, det har almennyttige heller ikke. Fælles for dem begge er de ikke må istandsætte det bedre end da du flyttede ind. 

Nogen udlejer har regler for om du selv må istandsætte væggene. 

Jeg ville leve med det, også få taget godt med billeder, ved indflytning så de ikke kan lægge istandsætte af vægge over på dig den dag du flytter  

Anmeld Citér

18. oktober 2020

Miti's mama

Jeg ville leve med det, men tage godt med billeder og nævne det i indflytnings rapporten, bare så du ikke skal betale for at udbedre det når du flytter igen. 

Du kan selvfølgelig også tage diskussionen med dem lige nu, men du kan ikke forvente det bliver malet om.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.