Min mand snorker også og jeg er meget følsom over for lyde. Jeg har en gang prøvet med ørepropper, men de faldt hele tiden ud og jeg synes heller ikke, de holdt lyden helt ude. Prøv en gang at tænke over, hvor meget, det rent faktisk bliver bestemt for os, at vi skal sove sammen (antallet af værelser i et hus, hotelværelse osv.), samtidig med, at jeg tror, der faktisk er mange, der sover ad helvedes til sammen og derfor sover hver for sig. Der er bare ikke særlig mange, der taler om det. Hvis man gjorde, så tror folk straks, at der er noget galt med ens parforhold, fordi man sover hver for sig. Det er så indgroet i stort set os alle, at når man er kærester/mand og kone, så sover man i den samme seng og så kan det selvfølgelig ikke være anderledes... alt andet er dømt til at være mærkeligt eller også er man sart... det er bare tabu... når det så er sagt, så ville jeg gerne kunne sove ved siden af min mand. Det kunne da være hyggeligt og det ville fjerne mange udfordringer. Er der nogle, som har nogle virkelig gode fif til ørepropper, som IKKE falder ud eller andet, som bare virker?
Og selvfølgelig hvis den snorken er opstået pludseligt, så ville jeg nok også foreslå en tur til lægen. Men alle fortjener en god søvn 
Anmeld
Citér